וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אפשר לעשות כניסה לבית ולחניה בסטייל אחר?

בשיתוף חברת סנפיר, בשיתוף חברת סנפיר

13.2.2020 / 15:40

אדריכלים מעורבים היום גם בתכנון חזית הבית הכוללת את השערים, הגדרות ובמידת הצורך פרגולות ושערי הכניסה לבית. אז איך שומרים על הפרטיות ומנצלים טוב יותר את החצר?

חדשות העיצוב בשיתוף חברת סנפיר

בשנים האחרונות שטח המגרשים בצמודי קרקע הפך לקטן יותר והמרחק בין הבתים הסמוכים הצטמצם ומבנה הבית נמצא קרוב לרחוב. התוצאה - מי שעובר ברחוב רואה מה קורה בתוך הבית! אבל עיקר הקושי בתכנון הוא בחירת שערי החניה מצד אחד צריך לאפשר שטח חניה מקסימלי ועדין לא לפגוע בעיצוב חזית הבית. בדיוק בגלל זה אדריכלים מעורבים היום גם בתכנון חזית הבית הכוללים את השערים, גדרות ובמידת הצורך פרגולות ושערי הכניסה לבית. אז איך שומרים על פרטיות ומנצלים טוב יותר את החצר?

בעזרת פתרונות יצירתיים ומה מאפשר יותר יצירתיות מאלומיניום? שימוש באלומיניום מאפשר מגוון רחב של אפשרויות. יצירה של שערים אטומים או אטומים חלקית לשמירה על פרטיות. השימוש בשערים מאלומיניום מאפשר מגוון רחב של פתרונות יצירתיים ביחוד לשערי החניה כדוגמת : שערי הרמה ,שערים טלסקופיים ,שער נגר על שער ,שערים מעוגלים וגולת הכותרת שערים הנכנסים לאדמה. האלומיניום קל לאחזקה , לא מחליד, מה שמקנה לבית לוק חדש לאורך שנים. השילוב בין הטכנולוגיה לעיצוב מאפשר להוציא כל רעיון עיצובי לפועל!

רוצים לדעת עוד? חפשו אותנו באינסטגרם

השערים המעוצבים והפתרונות הייחודים לשערי החניה מאלומיניום שראינו הם של חברת סנפיר. ומה שראינו זה רק חלק קטן מקולקציה מגוונת ואינסופית שיש לחברה המובילה בארץ עם מעל 20 שנות ניסיון. כיוון שלכל בית יש את הצרכים שלו, החברה מלווה ומייצרת לכל פרויקט את הפתרון הייחודי לו.
בסנפיר ישמחו לתת לכם מענה מקצועי ולענות על כל השאלות, עד שגם אתם תיכנסו לבית בסטייל ותמקסמו את שטח הבית.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת סנפיר undefined, בשיתוף חברת סנפיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully