וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי להציל חיים הבריכה שלכם חייבת מעקה - אבל לא צריכים לוותר על הסטייל

בשיתוף חברת סנפיר, בשיתוף חברת סנפיר

13.2.2020 / 15:29

איך אפשר לשלב בין מראה נקי ומעוצב סביב הבריכה בבית ולשמור על ההיבט הבטיחותי? יש פתרון מושלם - מעקות בריכה מעוצבים מאלומיניום

חדשות העיצוב בשיתוף חברת סנפיר

אם יש לכם בריכה בבית או שאתם בדיוק בונים בית עם בריכה, אתם בטוח מכירים את הדילמה. איך לשלב בין מראה נקי ומעוצב ולשמור על ההיבט הבטיחותי. בקיצור? עם או בלי מעקות לבריכה? אבל היום זאת כבר לא צריכה להיות דילמה כי אפשר גם וגם. כי שיש ילדים קטנים בבית או אורחים, זאת לא יכולה להיות דילמה ולצערנו קרו הרבה מקרים מצערים .

אז מה הפתרון המושלם? מעקות בריכה מעוצבים מאלומיניום. בחירה באלומיניום תאפשר לכם להתאים את המעקה לסגנון של הבית והבריכה ללא מגבלות עיצוביות. כל האופציות פתוחות! ממראה נקי ומינימליסטי ועד מראה יוקרתי וקלאסי. האלומיניום עמיד במים ולא מחליד ,לא דורש תחזוקה ולא מצריך ניקוי כול הזמן כמו זכוכיות. קיים דגם ייחודי המעניק פתרון גם לביטחון וגם לעיצוב! מעקה לבריכה נשלף ,רוצים יש מעקה לא רוצים אין מעקה ,קל לפירוק ,קל להרכבה מה יותר טוב מזה?

רוצים לדעת עוד? חפשו אותנו באינסטגרם.

מעקות האלומיניום המעוצבים שראינו הם של חברת סנפיר שיש לה למעלה מ-20 שנות ניסיון. כל הדגמים מותאמים לדרישות הבטיחות והחברה מייעצת ומלווה כל לקוח משלב התכנון ועד שלב הבנייה והאחזקה. אז שזה מגיע לעיצוב ובטיחות תפסיקו להתלבט ותקפצו ראש לתוך העולם של מעקות בריכה מעוצבים. כי מגיע לבריכה שלכם וגם לכם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת סנפיר undefined, בשיתוף חברת סנפיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully