וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים חזית בית כמו של השכן? זה החיפוי המעוצב הכי טרנדי

בשיתוף חברת סנפיר, בשיתוף חברת סנפיר

13.2.2020 / 15:17

חיפוי הקירות באבן או חומר דמוי אבן הוא יחסית מוגבל והגיע הזמן להוסיף טוויסט עיצובי שמקנה לחזית הבית מראה ייחודי - באמצעות שימוש באלומיניום

חדשות העיצוב בשיתוף חברת סנפיר

אם גם לכם נמאס שקירות הבית נראים כמו אצל השכן שלכם והשכן של שכן שלכם - זה מובן! האפשרויות של חיפוי הקירות באבן או חומר דמוי אבן הוא יחסית מוגבל והגיע הזמן להוסיף טוויסט עיצובי שמקנה לחזית הבית מראה ייחודי.

בקיצור? שילוב של חלקים מקירות הבית מאלומיניום. ולמה אלומיניום? כי הוא שומר על המראה שלו לאורך שנים עמיד בכול מזג אוויר, לא מחליד, קל במשקל ונוח לעיבוד. כלומר, אפשר בקלות לעצב בהתאמה אישית מגוון רחב של צורות וצבעים. ניתן לבצע עיצובים סימטריים או א-סימטריים, לשלב צבעים ולהציב בזוויות שונות כדי לייצר משחקי הצללה. כלומר, בבוקר, בצהריים ובערב תקבלו לוק שונה לגמרי לחזית הבית. אינספור אפשרויות עיצוביות והכל לפי הטעם האישי שלכם המעניקים לבית מראה ייחודי מעניין ולא שגרתי.

רוצים לדעת עוד? חפשו אותנו באינסטגרם.

שילוב חיפויי קיר מאלומיניום שראינו מיוצרות על ידי חברת סנפיר שיש לה מעל 20 שנות ניסיון. החברה מעניקה ליווי מקצועי לאורך כל שלבי הפרויקט ושירות של 24 שעות בפריסה ארצית! לא משנה אם מדובר בפרויקט קטן או גדול, תמיד תקבלו מענה! יעידו על כך אדריכלים המובילים בארץ כי תמיד נעים לדעת שלמוצרים חזקים יש גם גב חזק! אז תזכרו שאין כמו אלומיניום כשזה מגיע לחזית הבית שלכם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת סנפיר undefined, בשיתוף חברת סנפיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully