וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ARpanel מבית ARstone

12.2.2020 / 8:34

בכל פרויקט יתחבטו היזמים והאדריכלים מהו החיפוי הכי בטוח, הכי נוח ויעיל להתקנה, מה ימשוך את לב הרוכשים הפוטנציאליים וכמובן שאלת העלות מול התועלת. בניסיון למצוא את החיפוי האולטימטיבי קמה בראשית שנות החמישים ביפן חברת ניצ'יאה Nichiha והביאה את בשורת הפייבר צמנט מסוג ניצ'יאה העשוי בטכנולוגיה חדשנית. הפייבר צמנט מורכב מחומרי יסוד ירוקים שמעניקים לו את יתרונותיו הברורים, הבולטים ויוצאי הדופן שסייעו לחומר לכבוש את העולם. ראשית ביפן ומשם לארצות הברית ואירופה.

חברת ארפאנל Arpanel הישראלית שמתמחה בחיפוי מבנים כ-25 שנה החליטה לבדוק את הפייבר צמנט של ניצ'יאה. לאחר שבדקו מכל כיוון ודרך המחקר המעמיק התגלו לוחות הפייבר צמנט של ניצ'יאה כחומר החיפוי מהטובים ביותר בעולם בזכות איכות החומר, משקל החיפוי, יכולות מוספות כמו בידוד טרמי, אקוסטי, עמידות בפני אש וכמובן היכולת להגיע לאינספור שילובים בזכות הצבעים והטקסטורות.

בדיקה של מכון התקנים הישראלי, בעזרת התקנים של ניצ'יאה בקליפורניה ופלורידה, נמצא שהפייבר צמנט של ניצ'יאה יכול להעניק פתרון מלא, נכון, חכם ואיכותי למזג האוויר הישראלי. לא סתם מביני עניין אומרים שפייבר צמנט של ניצ'יאה יפן, הוא ללא ספק הטוב בעולם.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו ועקבו אחרינו באינסטוש

ARpanel מבית ARstone ב"חדשות העיצוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully