וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימום תת רצפתי: לחמם את הבית מבלי להיכנס לשיפוץ מאסיבי

בשיתוף ס.פ.ו דומוטק, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

9.2.2020 / 14:09

המשטח של החימום כל כך דק, שאפשר פשוט להניח אותו על הריצוף הקיים ולשים ריצוף חדש של קרמיקה, שיש, פרקט או מה שרק תרצו. ההתקנה מהירה ואפשר לחמם את כל הבית או רק חדרים ספציפיים

חדשות העיצוב בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

עיצוב של הבית זה הרבה יותר ממה שהעין רואה. עיצוב אמיתי זאת אווירה ומה מעניק תחושה יותר חמה וביתית מחימום? אבל למה להסתפק בגופי חימום מאסיביים ולא אלגנטיים שאפשר לחמם את הבית מלמטה?

בקיצור? חימום תת רצפתי חשמלי! כמה פשוט ואלגנטי. גם בהתקנה וגם בשימוש. המשטח של החימום כל כך דק, שאפשר פשוט להניח אותו על הריצוף הקיים ולשים ריצוף חדש של קרמיקה, שיש, פרקט או מה שרק תרצו. ההתקנה מהירה ואפשר לחמם את כל הבית או רק חדרים ספציפיים וכך לחמם מבלי להיכנס לשיפוץ מאסיבי. חימום תת רצפתי חשמלי מחמם את הבית במהירות מבלי לייבש אותו - ואז חם ונעים בכל פינה בבית, כי שהחימום מתחיל מלמטה אין מצב שהראש יהיה חם והרגליים יקפאו!

רוצים לדעת עוד על חימום תת רצפתי? חפשו אותנו באינסטה

בשורה התחתונה? חימום תת רצפתי חשמלי הוא גם זול להתקנה ואחזקה! ככה שזה סופר משתלם. החימום שראינו הוא מבית ס.פ.ו דומוטק שמתמחה בפתרונות של חימום תת רצפתי ומלווה כל פרויקט מתחילתו ועד הרגע שחם לכם. על החימום תקבלו אחריות לכל חיים, למרות שהסיכוי לתקלות הוא אפסי. אז תתחילו לחמם את הבית מהרצפה.

פרטים נוספים באתר הרשמי

ס.פ.ו דומוטק בע"מ undefined, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully