וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הפרגולות: עוברים לאלומיניום ברמת גימור ועיצוב גבוהה

בשיתוף חברת סנפיר, בשיתוף חברת סנפיר

9.2.2020 / 14:09

למה אלומיניום? מתאים לכל עונות השנה, עמיד בגשם, בשלג, ברוחות וכמובן גם בשמש! מדובר במוצר עמיד, אמין ומחזיק לאורך שנים רבות בכל התנאים. וזה לא הכל

חדשות העיצוב בשיתוף חברת סנפיר

חושבים לבנות פרגולה? אז כדאי שתדעו ששוק הפרגולות עבר מהפכה - כבר לא משתמשים בחומרים כמו עץ או מתכת, כולם היום עוברים לפרגולות מאלומיניום קבועות או נפתחות ונסגרות שמתאימות לכל עונות השנה.

האלומיניום מחזיק לאורך שנים, לא מחליד ובעל רמת גימור גבוהה. זאת בניגוד לעץ ולמתכת שדורשים תחזוקה כל שנה. לאחר צאת חוק הפרגולה, נכנסו לשוק גם פרגולות חשמליות, הבנויות על בסיס פי וי סי מחוזק! גם כאן יש עדיפות גבוהה לכאלה מאלומיניום! החומר מתאים לכל עונות השנה, עמיד בגשם, בשלג, ברוחות וכמובן גם בשמש! מדובר במוצר עמיד, אמין ומחזיק לאורך שנים רבות בכל התנאים. וזה לא הכל! יש היום עיצובים עוצרי נשימה של פרגולות שיכולים להשתלב בכל עיצוב של הבית או להכתיב את הטון ולהפוך את הפרגולה לפינה הכי יפה בבית! הבונוס? אפשר לשלב בתוך הפרגולה מאלומיניום תאורה מובנת!

רוצים לדעת עוד? חפשו אותנו באינסטגרם.

את פרגולות האלומיניום הקבועות עליהם דיברנו מייצרת חברת סנפיר ואת הפרגולות החשמליות סנפיר מייבאת בבלעדיות מחברת 'פלמייה' המובילה בעולם בתחום הפרגולות החשמליות. החברה בעלת 20 שנות ניסיון, מספקת ליווי מקצועי לאורך כל שלבי הפרויקט בנוסף לשירות של 24 שעות בפריסה ארצית. כך שלא משנה אם זה פרויקט קטן או גדול, תמיד תקבלו את המענה שחיפשתם! כי תמיד נעים לדעת שלמוצרים חזקים יש גם גב חזק! אז תזכרו - פרגולה בונים מאלומיניום!

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת סנפיר undefined, בשיתוף חברת סנפיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully