וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים צמוד קרקע? רק שמתכננים מראש את חזית הבית אפשר להגיע לגימור מושלם

בשיתוף חברת סנפיר, בשיתוף חברת סנפיר

23.2.2020 / 8:00

פעם כשבנו בית צמוד קרקע הגדרות, השערים וחיפויי הקירות היו נתונים לבחירת הלקוח ונעשו אחרי שלב הבנייה, אבל היום חברות גדולות בפריסה ארצית מעודדות אדריכלים לקחת חלק כבר בשלב התכנון כדי להגיע לרמת גימור מושלמת

חדשות העיצוב בשיתוף חברת סנפיר

בין אם אתם אדריכלים או בונים בית מצמוד קרקע, בסופו של יום כולם רוצים את אותו הדבר - לנצל את השטח בצורה הטובה ביותר, וכמובן גם לחסוך בהוצאות על הדרך! אז איך עושים את זה? לפעמים משתלם לתכנן מראש הרבה יותר ממה שחשבנו.

אם פעם גדרות, שערים וחיפויי הקירות היו נתונים לבחירת הלקוח ונעשו אחרי שלב הבנייה, בגלל שמסגרים מקומיים היו בעלי המקצוע - היום חברות גדולות בפריסה ארצית מעודדות אדריכלים לקחת חלק כבר בשלב התכנון כדי להגיע לרמת גימור מושלמת. התוצאה? האדריכלים מתייחסים למעטפת החיצונית של הבית גם מבחינה פרקטית וגם מבחינה עיצובית וכל החזית נראית אחרת. זה מתחיל בתכנון הגודל האופטימלי של השערים, מיקום המנוע, צורת וכיווני הפתיחה שלהם, מיקום תיבת הדואר והאינטרקום, גודל הכנף של הדלת ושטח החנייה. השיטה מאפשרת לנצל טוב יותר את השטח ולקבל תחושת פרטיות. מה לגבי העיצוב? יש היום אינספור פתרונות במגוון סגנונות עיצוב ובזכות העובדה שהכל מיוצר פר פרויקט החזון האדריכלי לחזית יכול לצאת לפועל!

רוצים לדעת עוד? חפשו אותנו באינסטגרם.

כל הגדרות, הפרגולות והשערים שעליהם דיברנו נעשים על ידי חברת סנפיר, שנותנת גם ליווי מקצועי לאורך כל שלבי הפרויקט כולל הנחיות משלב התכנון ועד הדמיות לפני ביצוע. סנפיר, חברה בעלת 20 שנות ניסיון המספקת שירות של 24 שעות בפריסה ארצית. אז בין אם זה פרויקט קטן או גדול, תמיד תקבלו מענה! כי תמיד נעים לדעת שלמוצרים חזקים יש גם גב חזק! אז תזכרו תמיד לתכנן מראש.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת סנפיר undefined, בשיתוף חברת סנפיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully