וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאצ' אפ: לחמם את הבית דרך הסמארטפון

בשיתוף ס.פ.ו דומוטק, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

9.2.2020 / 12:40

בלחיצת כפתור תוכלו לקבוע מראש מתי החימום יעבוד, באיזה טמפרטורה, באיזה אזורים של הבית - מה שנותן לכם שליטה מלאה בצריכת החשמל ולא פחות חשוב, לחתוך בהוצאות החשמל על חימום הבית

חדשות העיצוב בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

מכורים לסמאטרפון? קר לכם בחורף? תוהים מה הקשר בין זה לזה? אז הגיע הזמן לחמם את הבית דרך הסמאטרפון! ואם מחממים באמצעות אפליקציה אז כדאי שהיא תפעיל חימום תת רצפתי - שהוא מפנק, יעיל ולא יקר כמו שחשבתם!

אבל נחזור לאפליקציה - היא מפעילה תרמוסטט מיוחד וחדשני בשם טאצ' אפ שמאפשר לקבל שליטה מלאה על החימום התת רצפתי בבית! מתי החימום יעבוד, באיזה טמפרטורה, באיזה אזורים של הבית ועוד! מה שנותן לכם שליטה מלאה בצריכת החשמל ולא פחות חשוב, לחתוך בהוצאות החשמל על חימום הבית. ומה עם הנראות? לטאצ' אפ יש עיצוב עוצר נשימה! קווים נקיים ומינימליסטים של זכוכית לבנה ויוקרתית שמשתלבת באלגנטיות עם הקיר. אפשר להפעיל דרך האפליקציה או בנגיעה קלה על מסך המגע.

רוצים לדעת עוד על הטאצ' אפ? חפשו אותנו באינסטה

את הפתרון הטכנולוגי המתקדם של הטאצ' אפ תוכלו למצוא בחברת ספו דומוטק שמתמחה במערכות חימום תת רצפתי. האפליקציה היא חינמית לגמרי וסופר קלה לתפעול ובעזרתה תוכלו לשלוט גם בחימום וגם בהוצאות החשמל. ולא פחות חשוב! לחמם את הבית כבר שאתם בדרך חזרה מהעבודה.

פרטים נוספים באתר הרשמי

ס.פ.ו דומוטק בע"מ undefined, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully