וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמם את הבית בחימום תת-רצפתי חשמלי: כבר לא רק לעשירים

בשיתוף ס.פ.ו דומוטק, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

9.2.2020 / 12:30

אם עדיין קר לכם בבית אז הגיע הזמן לחמם אותו - בחימום תת רצפתי. ואם אתם חושבים שזה משהו ששייך לעשירון העליון אז כדאי שתדעו שהיום חימום תת רצפתי שמופעל בחשמל הוא כבר בגדר 'מוצר צריכה בסיסי'

חדשות העיצוב בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

קבלו טיפ שממש ישדרג לכם את הבית - חימום תת רצפתי. אם אתם חושבים שזה משהו ששייך ל-Rich & Famous אז טוב שבאתם! כי היום חימום תת רצפתי שמופעל בחשמל הוא כבר בגדר 'מוצר צריכה בסיסי'. למה? נתחיל בזה שהוא מתאים לכל גודל של בית וחלל. אפשר רק בסלון, רק בחדרי השינה או רק באמבטיה ואפשר כמובן גם בכל הבית.

בנוסף, חימום תת רצפתי חשמלי מתאים לכל סוגי הריצוף. כן! גם פרקט ושיש וגם אם יש שטיח מקיר לקיר. אבל הכיף הכי גדול? זה מחמם את הבית מהר! ממש ממש מהר! עלות הרכישה וההתקנה זולה ובזכות ייצור הכבל ללא מחברים, יוניקייבל, אין תקלות! בקיצור? מוצר גמיש ונגיש.

רוצים לדעת עוד חימום תת רצפתי חשמלי? חפשו אותנו באינסטה


אם עדיין קר לכם בבית אז הגיע הזמן לחמם אותו! הפתרון שהצגנו הוא מבית ספו דומוטק שמתמחה במערכות חימום תת-רצפתי שמלווה באופן אישי כל פרויקט משלב התכנון וההתקנה ועד ההפעלה השוטפת. הם יעזרו לכם לבחור את המוצר שהכי מתאים לבית שלכם ויעניקו לכם אחריות לכל החיים על המוצר! אז שדרגו את החורף שלכם כבר עכשיו.

פרטים נוספים באתר הרשמי

ס.פ.ו דומוטק בע"מ undefined, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully