וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימום תת-רצפתי במים: איכות חיים לחימום בתים גדולים

בשיתוף ס.פ.ו דומוטק, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

9.2.2020 / 12:13

בית גדול לא אומר שהוצאות החימום גם צריכות להיות גדולות. אז איזה חימום תת-רצפתי מתאים לבית גדול? חימום במים. למה דווקא במים? כי זה מוצר ירוק וחסכוני בצריכת אנרגיה

חדשות העיצוב בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

זה שיש לכם בית גדול, לא אומר שהוצאות החימום צריכות להיות גדולות וזה בטח לא אומר שאפשר להסתפק בפתרונות חימום מיושנים ו... לא מחממים. בקיצור? איכות חיים גבוהה של בית גדול חייבת לבוא עם חימום תת-רצפתי. איזה חימום תת-רצפתי מתאים לבית גדול? חימום במים.

למה במים? כי זה מוצר ירוק וחסכוני בצריכת אנרגיה. כלומר - אפשר להשאיר את החימום דולק כל החורף בלי להיכנס להרפתקה כלכלית! קמתם מוקדם? חם! חזרתם מאוחר? חם! קמתם באמצע הלילה כדי ללכת לשירותים והמחשבה על הרצפה הקרה... הבנתם! חם! ככה זה שחוסכים 60% בצריכת האנרגיה על חימום! צנרת המים היא ללא מחברים, ככה שיש אפס סיכוי לנזילה. ואם כבר הבית חם, אז שדרגו עם 'ווטר- אינוורטר' וגם המים במקלחת יהיו חמים 24/7 דרך אותה מערכת! חם!

רוצים לדעת עוד חימום תת רצפתי במים? חפשו אותנו באינסטה

אז מה היה לנו? איכות חיים, חסכון וגם ההתקנה תחזיר את עצמה תוך 6-8 חורפים. שווה! המערכות פועלות על משאבות חום, מרכזיות וצנרת. כדי לדעת מה מתאים לכם בס.פ.ו דומוטק שמתמחה במערכות חימום תת-רצפתי ילוו אותכם באופן אישי משלב התכנון וההתקנה ועד ההפעלה השוטפת. כל המוצרים של החברה הם בסטנדרט הכי גבוה ולא סתם כולם בוחרים היום בחימום תת-רצפתי.

פרטים נוספים באתר הרשמי

ס.פ.ו דומוטק בע"מ undefined, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully