וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות חיים במחיר משתלם: חימום תת-רצפתי בדרך לחמם כל בית בישראל

בשיתוף ס.פ.ו דומוטק, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

9.2.2020 / 11:23

תשכחו מהסטיגמה - חימום תת רצפתי הוא לא יקר ומורכב להתקנה. היום תוכלו לחמם את הבית במהירות, לשמור על טמפרטורה אחידה בכל חלקי הבית וההתקנה שלו זולה

חדשות העיצוב בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

החורף כאן והחורף קר. המזגן מייבש והרדיאטור מייבש בקטע שהוא מחמם רק אם יושבים עליו - למה אי אפשר שכל הבית יהיה חם ונעים? אה, אפשר! עם חימום תת-רצפתי. אבל רגע - זה יקר ומורכב להתקנה! ממש לא.

אז מה חשוב לדעת על חימום תת רצפתי?

בגדול - מערכות חימום תת-רצפתי מתחלקות לשתי קטגוריות: חשמל ומים. חימום תת-רצפתי חשמלי מהדור החדש נחשב לסופר יעיל וכלכלי. הוא מחמם את הבית במהירות, שומר על טמפרטורה אחידה בכל חלקי הבית וההתקנה שלו זולה. אין למערכת שטח התקנה מינימלי והיא מתאימה לכל גודל של בית. נעבור מחשמל למים - אם יש לכם בית גדול, אתם גרים באזור קר או שסתם קר לכם - לכו על חימום תת-רצפתי במים. ההתקנה קצת יותר יקרה, אבל עלות השימוש נמוכה יותר. הבית יתחמם תוך שעה, אבל במערכות חימום מים אין בעיה להשאיר אותן דולקות כל החורף ככה שתמיד יהיה חם. ולא - יש אפס סיכוי שתהיה נזילה. טאצ' אחרון? את המערכות אפשר להדליק ולכבות דרך אפליקציה! שוס!

רוצים לדעת עוד על הסטורי של חימום תת רצפתי? חפשו אותנו באינסטה

מערכות החימום התת-רצפתי שראינו הן מבית ס.פ.ו דומוטק, שמייצרת, מלווה באופן אישי ומתאימה לכל פרויקט פתרונות וחלקים מקוריים ואיכותיים. זאת החברה היחידה בארץ שמתמחה גם במערכות חשמל וגם במים, רק כדי שתהיו בטוחים שאתם מקבלים בדיוק מה שאתם צריכים! בשורה התחתונה? הגיע הזמן לאיכות חיים במחיר משתלם! לא סתם חימום תת-רצפתי בדרך לחמם כל בית בישראל!

פרטים נוספים באתר הרשמי

ס.פ.ו דומוטק בע"מ undefined, בשיתוף ס.פ.ו דומוטק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully