וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידוד אירופאי עם לוק מדברי: הבלוק המעוצב שחייבים להכיר

בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

20.3.2019 / 13:22

השימוש בבלוק הקרמי נפוץ מאוד באירופה ובשנים הקרובות נראה גם כאן יותר ויותר בתים אדומים בסטייל שאי אפשר להתעלם ממנו ומראה חם וביתי שמאפשר לא לחפות את הקירות החיצוניים של הבית - לוק טבעי שמשתלב מושלם עם השמש הישראלית

חדשות העיצוב בשיתוף חסין אש

יש לו בידוד מושלם , לוק עם ניחוח מדברי, הוא ירוק לגמרי ואדריכלים ומעצבים כבר יודעים שככה יראו בעתיד הבתים בישראל. על מה אנחנו מדברים? על הבלוק המעוצב שחובה להכיר, או בקיצור, הבלוק האדום. מדובר בבלוק קרמי שמונע רטיבות בקירות וסדקים, חזק, עמיד ומבודד. אך לא פחות חשוב, הוא ישדרג את הנראות של הבית החדש שלכם.

הבלוק הקרמי האדום מגיע בגודל 22 לקיר החיצוני ובגודל 10 לקיר הפנימי ויש לו מראה חם וביתי שמאפשר לא לחפות הקירות החיצוניים של הבית - לוק טבעי שמשתלב מושלם עם השמש הישראלית. השימוש בבלוק הקרמי נפוץ מאוד באירופה ובשנים הקרובות נראה גם כאן יותר ויותר בתים אדומים בסטייל שאי אפשר להתעלם ממנו. מעבר לנראות, הבלוק עשוי מחומרים טבעיים ומיוצר בהליך ירוק, ככה שזה לא רק יפה אלא גם ידידותי לסביבה.

רוצים לראות עוד מהבלוק האדום? חפשו אותנו באינסטגרם!

הבלוק הקרמי מבית חסין אש הוא בלוק מתקדם טכנולוגית ואקולוגית. לראשונה בארץ ניתן לבנות עם בלוק שמשלב בניה איכותית וארוכת טווח עם נראות אירופאית. למי שחשוב לבנות בית ללא הוצאות אחזקה לקירות כתוצאה מרטיבות בקירות וסדקים ייתן עדיפות לבלוק הקרמי שמועטה ספיגות המים בו. מעבר לכך הבלוק חזק וחסין לאש וחוסך בעלויות האנרגיה הקשורות לחימום וקירור הבית כלומר תשקיעו עכשיו ותחסכו בטווח הרחוק.

למידע נוסף - 5637*

לסרטוני הדרכה ומידע נוסף בקרו אותנו באתר

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully