וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע בחירת הבלוק היא קריטית בשיווק ומכירת נכסים?

בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

19.3.2019 / 15:36

רק הבלוק הקרמי יוכל להקטין את זמן הבניה בכ- 50%, בנוסף הבלוק הקרמי כמעט ולא סופג מים כך שהקבלנים יוכלו לחסוך תלונות מהדיירים העתידיים שלכם על רטיבות בקירות - ולכן מדובר ב-Win-Win לכולם

חדשות העיצוב בשיתוף חסין אש

כולנו יודעים שזמן הבנייה הוא קריטי - גם לקבלן שבונה את הבית וגם למי שקונה את הבית. בחירת הבלוק קריטית בעניין זה כי רק הבלוק הקרמי יוכל להקטין את זמן הבניה בכ- 50%! בנוסף הבלוק הקרמי כמעט ולא סופג מים כך שתוכלו לחסוך תלונות מהדיירים העתידיים שלכם על רטיבות בקירות.

הבלוק הקרמי משוייף בחלקו העליון והתחתון עד 0.01 מילימטר מה שאומר שצריך פחות חומר הדבקה וכתוצאה מכך יש פחות גשרי קור והבידוד בבית נשמר. לבלוק יש שקע - תקע בצדדים והבניה עם הבלוק היא כמו לגו, צי'ק צ'ק. מדובר בבלוק שיחסוך לכם בעלויות הבנייה גם בהיבט כ"א וגם בחומרי בניין.

רוצים לראות עוד מהבלוק האדום? חפשו אותנו באינסטגרם!

בניה בבלוק הקרמי תמנף כל פרויקט ותהפוך לסמל לבנייה איכותית בדיוק כמו באירופה.
הבלוק הקרמי האדום של חסין אש מיוצר במפעל בבאר שבע שקיים מקום המדינה לאורך שבעה עשורים בנה לעצמו המפעל מוניטין בזכות התמחות בקרמיקה ובחרס ומציג בפני הקהל הישראלי את הבלוק הקרמי האדום - RED POWER BLOCK - שמבצע מהפכה בתחום מוצרי הבנייה. הבלוק שנחשב לשם דבר באירופה ובעולם, מציג איכויות משודרגות בכל מה שנוגע לחוזק ולספיגות מים, לעמידות באש, אקוסטיקה ובידוד. בנוסף נחסכים לנו כ-50% מזמן הבנייה! ותבינו כי מדובר ב-Win-Win לכם ולדיירים.

למידע נוסף - 5637*

לסרטוני הדרכה ומידע נוסף בקרו אותנו באתר

חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully