וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה החידושים שכל קבלן חייב להכיר בתחום האקוסטיקה

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

7.3.2019 / 9:45

בשנים האחרונות, תקרות צמר סלעים הפכו להיות הבחירה המועדפת על קבלנים שבונים או משפצים מבני ציבור ומסחר - אך זה לא אומר כי כל המוצרים זהים או שכל מוצר מתאים לכל פרויקט וכמובן שיש חידושים שמשפרים את ספיגת הרעשים בחלל ומפחיתים את זמן ההדהוד

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר

כל קבלן יודע כי אחד האתגרים הכי משמעותיים בזמן בנייה ושיפוץ מבני ציבור ומסחר הוא נושא האקוסטיקה ולכן חשוב לפצח אותו כבר בשלב התכנון. בשנים האחרונות, תקרות צמר סלעים הפכו להיות הבחירה המועדפת על קבלנים - אך זה לא אומר כי כל המוצרים זהים או שכל מוצר מתאים לכל פרויקט וכמובן שיש חידושים שחובה להכיר. חידושים שמשפרים את ספיגת הרעשים בחלל ומפחיתים את זמן ההדהוד.

בקיצור? הכירו את תקרות צמר הסלעים של המותג הצרפתי יורוקוסטיק. כל הדגמים מגיעים בדרגת צפיפות גבוהה שמחוזקת ע"י מעטה אחורי של סיבי זכוכית ועובי האריחים נע בין 12-22 מ"מ. דיברנו על התאמה לפרויקט? הדגמים מגיעים במגוון רחב של צבעים ודגמי הטונגה של החברה מאפשרים מאות שילובים אפשריים בין גדלים וגמר. המודולריות הזאת מאפשרת התקנה והחלפה פשוטה של האריחים גם בפרויקטים מורכבים. התקרות בעלות עמידות גבוהה לאש ולכן קיבלו סיווג לפי תגובה בשרפה של 1A ע"פ תקן ישראלי 755. בנוסף, התקרות מספקות ספיגה אקוסטית ברמה הכי גבוהה והן עמידות ללחות.

מעוניינים ללמוד עוד? חפשו אותנו באינסטגרם!

התקרות של יורוקוסטיק מיובאות ומשווקות בארץ ע"י כנען סנטר - הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בניה ושיפוץ. הרשת היא בפריסה ארצית ובכל סניף וסניף תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והדרכה לפני הרכישה וכמובן שגם לשלב היישום. בכנען סנטר יש את ארבעת הדגמים המובילים של החברה, כך שבטוח תוכלו למצוא את התקרה שעונה לצרכים שלכם. אמרנו בפתיחה כי אקוסטיקה היא אתגר? אז היא לא חייבת להיות כשבוחרים נכון.

לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים בתחום הקליקו כאן

כנען סנטר undefined, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully