וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת קורת גג אחת: היכן תמצאו את כל הפתרונות לתקרות אקוסטיות?

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

26.2.2019 / 14:16

אחד מליקוי הבנייה הנפוצים בישראל, בחללים משותפים ומבנים ציבוריים כמו כיתות לימוד הוא נושא האקוסטיקה וספיגת הרעש בחלל. ב"כנען סנטר" תוכלו למצוא תקרות האקוסטיות בכל צורה, צבע ודגם ועוד שלל פתרונות ייחודיים ע"פ דרישות הפרויקט

בשיתוף כנען סנטר

קבלנים בישראל שואפים לבצע פרויקטים בזמן הקצר ביותר, מבלי לוותר על איכות הבנייה ודרישות התקן על מנת לעבור לפרויקט הבא. כמו שידוע "זמן זה כסף" ולא רצוי לחזור אחורה בשביל לתקן ליקויי בנייה, לכן כדאי מראש להתייעץ, לייעל ולבנות חכם ומקצועי. אחד מליקוי הבנייה הנפוצים בישראל, בחללים משותפים ומבנים ציבוריים כמו כיתות לימוד הוא נושא האקוסטיקה וספיגת הרעש בחלל. במבנים אלו, חשוב שהתקרה תהיה פריקה, תעמוד בדרישות המתכנן של המבנה תוך עמידה בתקני אקוסטיקה ואש. אך לא פחות חשוב זה למצוא מקום אחד שמרכז את כל הצרכים לפרויקט במחירים תחרותיים כדי למנוע בזבוז זמן והתרוצצויות בין עשרות חנויות. איפה יש מקום כזה?

מצאנו עבורכם מקום בו תמצאו את כל הפתרונות לתקרה אקוסטית תחת קורת גג אחת - בין אם מדובר בתקרות צמר סלעים או עצים, תקרות מתכת, תקרות גבס, תקרות מינרליות או תקרות מיוחדות - תוכלו לקבל סל מוצרים איכותי ולסיים עם כל הרכש במקום אחד. את התקרות האקוסטיות תוכלו לקבל בכל צורה, צבע ודגם ועוד שלל פתרונות ייחודיים ע"פ דרישות הפרויקט וכמובן דרישות התקן.

מעוניינים לראות מגוון תקרות אקוסטיות? חפשו אותנו באינסטגרם!

את כל התקרות האקוסטיות שראינו תוכלו לרכוש בכנען סנטר - הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בניה ושיפוץ. התקרות האקוסטיות המוצעות במקום הן ברמה גבוהה ובמחיר תחרותי וכלכלי עבור כל פרויקט. בכנען סנטר גם יעניקו לכם ייעוץ מקצועי כך שתוכלו להשוות, לבחון ולבחור את הפתרון שיעניק לכם וללקוח שלכם שקט נפשי. סניפי הרשת נמצאים בפריסה ארצית ותמיד תוכלו לקפוץ גם בשלב הבנייה כדי לעשות השלמות ולהתייעץ. אז תעניקו לעצמכם שקט נפשי ותקנו חכם.

לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים בתחום הקליקו כאן

כנען סנטר undefined, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully