וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוניה עיצובית במטבח: הפילוסופיה שמאחורי next125

בשיתוף מטבחי Schuller, בשיתוף מטבחי Schuller

26.2.2019 / 8:57

מותג המטבחים next125 מבית Schuller גרמניה, הינו מותג מטבחים שבליבת ערכיו נמצאים דיוק, אלגנטיות, יצירתיות, מינימליזם, פונקציונליות, טכנולוגיה ורגש

חדשות העיצוב בשיתוף מטבחי Schuller

המטבח הוא הלב הפועם של הבית. מצד אחד הוא צריך להיות פרקטי ויעיל, אך מצד שני הוא צריך לעורר בנו חשק לבשל, רצון להזין. לעתים פרקטיות ורגש נשמעים כמו מושגים סותרים, אך בעזרת עיצוב חכם ומלא השראה אפשר לחבר ביניהם. בואו נראה כיצד ניתן לעשות זאת!

מותג המטבחים next125 מבית שולר הגרמנית, אשר מתמחה במטבחים מודרניים איכותיים, מציג קולקציה ובה מגוון רחב של מטבחים, אך בכולם ניתן למצוא את אותם עקרונות: דיוק, אלגנטיות, יצירתיות, מינימליזם, פונקציונליות, טכנולוגיה ורגש. המותג דוגל בעיצוב וייצור בר קיימא המשתלב בהרמוניה עם הטבע. לכן בכל העיצובים תוכלו לראות שימוש בחומרים שמגיעים ומתכתבים עם הטבע והסביבה, אך מעובדים לקבלת מראה מודרני ובקווים נקיים- בקיצור, עיצוב חכם שמחבר בין הפרקטיות לרגש.

אנו מזמינים אתכם לבקר באולם התצוגה של מטבחי Schuller , לראות ולהתאהב במותג המטבחים היוקרתי next125, שזכה בפרסי עיצוב רבים ונחשקים והוא נחשב לדבר הבא בעיצוב מטבח מודרני .באתר החברה תוכלו לראות את הקולקציה המלאה ולהכיר מקרוב את המטבח הבא שלכם.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined, בשיתוף מטבחי Schuller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully