וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הבנייה: הייעוץ שכל קבלן חייב לעבור כיום

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

12.2.2019 / 10:43

יש בשוק אינספור מוצרי בניה וגמר, אבל ב"כנען סנטר" יודעים שרק מקצוענים יודעים מה הם רוצים - אז איך תתאימו את החומרים לדרישות הפרויקט? במילה אחת? להתייעץ

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר

כל קבלן יודע היום שבכדי להוציא לפועל את החזון והעיצוב האדריכלי, חייבים לתכנן את הבנייה עד לפרטים הכי קטנים. לכל אדריכל יש את הסגנון שלו, וחומרי בניה ושיפוץ שרלוונטיים לפרויקט אחד לאו דווקא מתאימים לפרויקט אחר. יש בשוק אינספור מוצרי בניה וגמר, אבל רק מקצוענים יודעים מה הם רוצים! אז איך תתאימו את החומרים לדרישות הפרויקט?

במילה אחת? להתייעץ! מומחי מוצרי בניה ושיפוץ יסייעו לכם להבין איזה סוג לוחות צריך לפי סוג, גובה, ומיקום החלל אותו בונים. תקבלו טיפים לבחירת דבקים או כלי עבודה ופתרונות חדשניים לבידוד ואקוסטיקה- הכל כדי שתוכלו לבחור בצורה הכי חכמה, מקצועית ומשתלמת בכיס לטווח הרחוק. ככל שתדע יותר תחסוך יותר ותהיה מדוייק ומיקצועי יותר.

מעוניינים לראות פתרונות בנייה ושיפוץ נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם!

את כל הטיפים והייעוץ המקצועי תוכלו לקבל בכנען סנטר - הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בניה ושיפוץ. לרשת יש 8 סניפים בפריסה ארצית, כך שתמיד תוכלו למצוא סניף בקרבת הפרויקט שלכם. מלבד הייעוץ, תוכלו למצוא את כל חומרי הבניה וכלי העבודה הדרושים לכם - בדגש על איכות, מבחר וזמינות. אל תשכחו להתייעץ ותבנו חכם.

לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים בתחום

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully