וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשיבות של בחירה ויישום נכון של סל המוצרים למניעת ליקויי בנייה

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

27.1.2019 / 8:14

בארבעים וחמישה אחוזים מהמקרים, ליקויי בנייה נובעים עקב יישום לא נכון של החומרים ובחירה לקויה שלהם. בגלל זה, לכן, רגע לפני שמתחילים לבנות חשוב להגיע ל"כנען סנטר" וןלקבל ייעוץ מקצועי על בחירה ויישום סל המוצרים

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר

עבור קבלנים ויזמים, ליקויי בנייה גורמים להפסד כספי עצום, אך רגע לפני שתגידו "אצלי זה לא קורה", חשוב לדעת כי מדובר בתופעה נפוצה וכמעט בכל בניין ובית בישראל יש ליקוי בנייה ברמה כזאת או אחרת. בארבעים וחמישה אחוזים מהמקרים זה נובע עקב יישום לא נכון של החומרים ובחירה לקויה שלהם. לכן, רגע לפני שמתחילים לבנות חשוב לקבל ייעוץ מקצועי על בחירה ויישום סל המוצרים.

כיצד עושים זאת? רוכשים רק אצל יבואן ומשווק מורשה, שיכול לספק מידע מדויק אודות פרטי הביצוע ובתיאום גם יגיע להכוונה באתר הבנייה. בונים עם לוחות גבס? יש למעלה מעשרה סוגים שונים ופשוט אין סוג אחד שמתאים ואפשר ולרוץ איתו לאורך כל הפרויקט. לכל חלל ולכל יישום יש את לוח הגבס שלו. מוצרי הדבקה? גם כאן, חייבים לבחור את הפתרון לפי סוג וגודל האריח והתואמים לתקנים הישראליים. ומה עם צבע? אנחנו בטוחים שכבר הבנתם את העיקרון - אבל תדעו, חשוב לא לערבב צבעים ומדללים של מותגים שונים.

מעוניינים בטיפים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם!

את הטיפים קיבלנו מהמומחים של כנען סנטר - הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בנייה ושיפוץ. כדי שלא תצטרכו להתרוצץ בין עשרות ספקים וחנויות, בכנען סנטר יש מבחר ענק של מוצרים מסוגים שונים ולכל מטרה. הייעוץ המקצועי במקום יסייע לכם לצאת עם סל המוצרים הנכון ביותר עבורכם וכמובן שגם תקבלו מידע מדויק לגבי היישום. בנוסף, יש שמונה סניפים בפריסה ארצית - תמיד יהיה סניף שקרוב לאתר הבנייה. אז זכרו! מקצוענים יודעים מה הם רוצים.

פרטים נוספים באתר הרשמי של כנען סנטר

כנען סנטר undefined, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully