וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע משתלם לקבלנים לעבור לבנייה ירוקה?

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

13.1.2019 / 13:52

בשנים האחרונות יותר ויותר קבלנים לומדים להכיר את היתרונות של בנייה ירוקה. זה משתלם להם, משתלם לדיירים וכמובן שמשתלם לכדור הארץ שלנו. המומחים של "כנען סנטר" יעניקו לכם את כל המידע הדרוש לקראת בנייה ירוקה וחסכונית

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר

בשנים האחרונות יותר ויותר קבלנים לומדים להכיר את היתרונות של בנייה ירוקה. זה משתלם להם, משתלם לדיירים וכמובן שזה משתלם לכדור הארץ. בנייה ירוקה חוסכת בין 30 ל-50 אחוזים מהצריכה של חומרי גלם ומוזילה בין 50 ל-90 אחוזים בהוצאות טיפול הפסולת באתר הבנייה. אז האם הכול ירוק? לא בהכרח. כדי לבנות באמת ירוק צריך לבחור את המוצרים הנכונים וגם לדעת ליישם אותם.

אז בואו נבין מה זה ירוק.

נתמקד בגבס - תהליך הייצור שלו דורש פחות אנרגיה מאשר תהליך יצור בטון, את הגבס ניתן לפרק בקלות ולמחזר - כך שיש מינימום פסולות ונזק סביבתי. גם באתר הבנייה העבודה הופכת לנוחה ובטוחה יותר כיוון שמדובר בחומר קל יחסית שאינו פולט חומרים מסוכנים. אבל גבס הוא לא רק ירוק, אלא גם כלכלי. בנייה בגבס חוסכת שימוש בבטון ובפלדה והשינוע לאתר הבנייה הוא מהיר, פשוט וזול יותר. לוחות הגבס מספקים בידוד אקוסטי ותרמי ברמה גבוהה ובכך משפרים את איכות הבנייה. אך רגע לפני שאתם רצים לרכוש לוחות גבס, בדקו אם הלוחות הם בעלי תו ירוק ואם למפעל המייצר יש הסמכה לניהול איכות הסביבה ע"פ תו תקן.

רוצים להכיר את מוצרי הגבס השונים? חפשו אותנו באינסטגרם!

את כל מוצרי הגבס שראינו תוכלו למצוא ברשת כנען סנטר - הרשת המקצועית המובילה למוצרי בנייה ושיפוץ. בכל סניף תמצאו למעלה מ-10 סוגים שונים של לוחות גבס - כל לוח והחלל הייעודי שלו. הצוות המקצועי מספק הדרכות בנושא בחירה ויישום גבס וכמובן שבכל קנייה תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לקראת בנייה ירוקה וחסכונית. אז כשאתם חושבים ירוק, תחשבו גבס וכשאתם חושבים גבס תחשבו על המיקצוענים של כנען סנטר.

פרטים נוספים באתר הרשמי של כנען סנטר

כנען סנטר undefined, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully