וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלון איכותי זה חובה: מה הופך מערכת ישיבה ליוקרתית?

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

8.1.2019 / 15:25

ישראלים רבים לא מוותרים על המלכה של הסלון ואחרים קצת נרתעים מהמחיר. חשוב לזכור שמערכת ישיבה איכותית יכולה להחזיק שנים, כך שמדובר בהשקעה לטווח הרחוק. בואו ל"מרכז הישראלי לריהוט" וגלו בעצמכם

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

בואו נגיד את האמת - אין כמו מערכת ישיבה יוקרתית בסלון! הן נוחות ומפנקות ומוסיפות מלא סטייל לחלל. ישראלים רבים לא מוותרים על המלכה של הסלון ואחרים קצת נרתעים מהמחיר. חשוב לזכור שמערכת ישיבה איכותית יכולה להחזיק שנים, כך שמדובר בהשקעה לטווח הרחוק. ואם נוסיף לזה את הסטייל של מערכות הישיבה המיובאות, נבין שמדובר ברהיט חובה למביני עניין!

אז רגע לפני שתחליטו, בואו נבין מה הופך מערכת ישיבה למערכת ישיבה יוקרתית. נתחיל ממה שלא רואים - שלד הספה. השלד צריך להיות יציב ומאסיבי והרגליים מעץ מלא או ממתכת איכותית ועמידה. לטיפ הבא אולי לא תצרכו זכוכית מגדלת, אבל שווה להסתכל מקרוב! התפרים הם אלה שעושים את ההבדל - נסו לראות אם התפר חזק או נראה כאילו העבירו בו בנונשלנטית חוט ומחט. הדרך הכי טובה לדעת את זה היא בפינות הנסתרות - האם הן מתוחות וחזקות או שיש שם בד עודף? לסיום, הריפוד. תעבירו את היד, תרגישו אם החומר נעים למגע ואם יש אחידות בצבע לאורך כל מערכת הישיבה. בקיצור? הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את כל מערכות הישיבה היוקרתיות שראינו תוכלו למצוא בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש 7 חנויות שמתמחות במערכות ישיבה יוקרתיות והצוות המקצועי בכל חנות ישמח לתת לכם עוד המון טיפים מעולים! כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - אז תכניסו סטייל לסלון.

פרטים נוספים באתר הרשמי

המרכז הישראלי לריהוט undefined, חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully