וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב 10,000: איך לעשות סטיילינג לבית מבלי לחרוג מהתקציב?

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

8.1.2019 / 14:34

כל חנות ריהוט מתמחה בעולם עיצובי שונה ומסע החיפושים עלול להיות מפרך. אז זהו, שזאת לא חייבת להיות בעיה. כמו בסגנון האמריקאי, גם בישראל תוכלו למצוא מתחם ייעודי שמוקדש אך ורק לעיצוב וריהוט הבית ואפילו תשארו עם עודף

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

התקציב? 10,000 שקלים. המטרה? לצאת עם לפחות שני פריטי ריהוט מעוצבים ברמה גבוהה מבלי לחרוג מהתקציב. החזון? לגמרי שלכם! מגיע שלב בחיים בו אנחנו מחליטים כי צריך מיטה חדשה. אנחנו מחפשים, מוצאים מיטה שאנחנו אוהבים, אבל היא לא מתאימה לארון שבחדר. אותה דוגמא תקפה גם לסלון ופינת אוכל. הבעיה? כל חנות ריהוט מתמחה בעולם עיצובי שונה ומסע החיפושים עלול להיות מפרך. אז זהו, שזאת לא חייבת להיות בעיה.

כמו בסגנון האמריקאי, גם בישראל תוכלו למצוא מתחם ייעודי שמוקדש אך ורק לעיצוב וריהוט הבית. יש במקום עשרות חנויות, כך שבקלות תוכלו לקפוץ ביניהן, להתרשם ולהשוות מחירים. היתרון הגדול הוא שאפשר לקחת מכאן ומכאן ולא לקנות הכול באותה חנות כי כבר אין לכם כוח לחפש. אז אמרנו מערכת שינה? תוכלו במרכז למצוא מספר רב של חנויות שמציעות מערכות שינה איכותיות שמחירן מתחיל ב-5,000 שקלים. מחיר הארונות המעוצבים מתחיל ב-4,000 שקלים - כך שיצאתם עם חדר שינה חדש מבלי לחרוג מהתקציב. חושבים לחדש את הסלון? מחירן של מערכות הישיבה היוקרתיות מתחיל ב-5,000 ואם תוסיפו לחלל פינת אוכל שמחירה 4,000 שקלים, אפילו תישארו עם עודף!

מחפשים רעיונות עיצוב נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

כל הרהיטים שראינו נמצאים בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש עשרות חנויות עיצוב וריהוט, כך שתוכלו להשוות מחירים במקום ולצאת עם ריהוט לחלל שלם בבית מבלי לחרוג מהתקציב! כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - כך שלא לחרוג מהתקציב היא לא הבעיה, אלא כיצד בוחרים! זה כבר לגמרי שלכם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully