וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינות אוכל מעוצבות: כך תוכלו להשוות בין האיכות למחיר

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

8.1.2019 / 13:50

אוהבים לבשל ולארח אבל מרגישים שפינת האוכל לא תואמת לסטנדרט הקולינרי שלכם? אז הגיע הזמן להתקדם לפינות אוכל מעוצבות - אותן תמצאו במרכז הישראלי לריהוט

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

אוהבים לבשל ולארח אבל מרגישים שפינת האוכל לא תואמת לסטנדרט הקולינרי שלכם? אז הגיע הזמן להתקדם לפינות אוכל מעוצבות! נתחיל בכמה טיפים מהירים ואז נספר כיצד גם תוכלו להשוות בין האיכות למחיר.

אם הצבע ששולט בבית שלכם הוא לבן והכל הוא בעיצוב נקי ומודרני, אז כדאי ללכת על פינת אוכל עם משטח עליון מזכוכית. זכוכית תמיד משתלבת טוב עם רגלי מתכת וניקל ואם יש לכם בעיית מקום, אז שולחן זכוכית נפתח יכול להיות הפתרון.

במידה והבית שלכם מאופיין בצבעים חמים, עם המון שטיחים ותמונות - שולחן בעיצוב כפרי יכול לעשות את העבודה. משטח העץ העבה מעניק תחושה של חמימות וחיבור לקרקע ואם יש לכם חלל גדול, שווה לשקול פינת אוכל עגולה שמקנה הרמוניה ומעודדת שיח בין יושבי השולחן.

טיפ עיצוב אחרון. אם חלל המטבח מחובר לסלון, פינת האוכל היא החוט המקשר וצריכה לדבר בשפה העיצובית של כל החלל. הפתרון הכי טוב הוא פינת אוכל שממשיכה את משטח העבודה, כך שנוכל לשים את הסירים על משטח העבודה ולקבל פינת אוכל מרווחת. יש גם פינות אוכל נפתחות, כך שאתם לא מארחים תוכלו לפתוח את החלל.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

זוכרים שדיברנו על השוואה של איכות ומחיר? אז כל את פינות האוכל שראינו תוכלו למצוא בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש עשרות חנויות עיצוב וריהוט, כך שתוכלו למצוא אינספור רעיונות ואפילו לקחת שולחן אוכל מחנות אחת וכיסאות מחנות אחרת - מה שאתם אוהבים! כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - להיכנס, להשוות ולממש את החזון העיצובי שלכם. אז תתחילו שבו בסטייל ובתיאבון!

פרטים נוספים באתר הרשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully