וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לטרטור: מרהטים את כל הבית במקום אחד מבלי לוותר על השוואת מחירים

בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

19.2.2019 / 8:13

המחשבה להתחיל לחפש ריהוט חדש בין עשרות חנויות במקומות שונים ומרוחקים גורמת לנו פשוט להישאר עם מה שיש? אז אם אתם מכירים את התחושה, בואו נציג לכם את הפתרון - המרכז הישראלי לריהוט

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

במי מאתנו לא עוברת המחשבה "הגיע הזמן לרהט מחדש את הבית"? הספה כבר מרופטת, הארונות חוסמים את החדר ומה חשבנו לעצמנו שבחרנו את פינת האוכל ההיא? הרהיטים נמצאים שם כל הזמן כדי להזכיר לנו שעבר זמנם, אבל המחשבה על להתחיל לחפש ריהוט חדש בין עשרות חנויות במקומות שונים ומרוחקים גורמת לכם פשוט להישאר עם מה שיש? אז אם אתם מכירים את התחושה, בואו נציג את הפתרון.

מתחם שכול כולו מוקדש לעיצוב וריהוט הבית - מקום שאם באתם לקנות בו ספה לא תצאו בטעות עם חולצה ופלאפון חדש. ואיך אתם מרוויחים מזה? במתחם יש עשרות חנויות ייעודיות, שמתמחות בתחומים שונים של ריהוט ועיצוב הבית - מערכות ישיבה ושינה, ארונות, פינות אוכל וכל מה שצריך כדי לרהט מחדש. במרחק הליכה קצר (במזגן) תוכלו להתרשם מעיצובים של מותגים שונים, להשוות מחירים ולעשות Mix & Match אמיתי. כלומר, לרכוש פריטים שונים מחנויות שונות ולהתאים ביניהם - בגלל העיצוב, בגלל המחיר או גם וגם. בכל מקרה תרוויחו מהתחרות.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

אז איפה כל זה קורה? בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש עשרות חנויות עיצוב וריהוט, כך שתוכלו למצוא אינספור רעיונות לעיצוב וריהוט הבית. כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - להיכנס, להשוות ולממש את החזון העיצובי שלכם.

פרטים נוספים באתר ברשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully