וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שופינג של בגדים, רק בריהוט: כך תצאו עם סל המוצרים המשתלם והאיכותי ביותר

בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

8.1.2019 / 11:00

הגיע הזמן לצאת למסע שופינג של ריהוט במקום שיש לו את כל היתרונות של מרכזי הקניות המוכרים. המרכז הישראלי לריהוט הוקם במטרה לרכז תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות לריהוט ועיצוב הבית

חדשות העיצוב בשיוף המרכז הישראלי לריהוט

החלטתם לרהט מחדש את הבית? מצוין! אז רגע לפני שנדבר על זה, נקודה קטנה למחשבה - כשאנחנו יוצאים לשופינג של בגדים, בדרך כלל ניכנס לכמה חנויות לפחות - נתרשם, נמדוד, נתייעץ ונשווה מחירים. במרכזי הקניות, כל חנויות הבגדים קרובות אחת לשנייה, כך שמסע השופינג הופך לנוח למדי. נכון? אז היום נציג לכם מסע שופינג של ריהוט שיש לו את כל היתרונות של מרכזי הקניות המוכרים! כמו שופינג של בגדים, רק בריהוט.

אז קפצנו למתחם של המרכז הישראלי לריהוט, מרכז שמטרתו לרכז תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות לריהוט ועיצוב הבית. במרכז יש עשרות חנויות של מערכות ישיבה ושינה, ארונות, חדרי ילדים, פינות אוכל ועוד! להיכנס, להתרשם, להשוות מחירים ולצאת עם סל מוצרים משתלם ואיכותי. לכל אחת מהחנויות יש את ההתמחות והטוויסט העיצובי שלה, כך שאפשר לטעום מכל העולמות ולקבל במקום את ההחלטה הטובה ביותר! בניתם סל מוצרים מכמה חנויות שונות? במרבית המקרים תוכלו לתאם הובלה אחת וגם לחסוך בכסף ובכאב הראש.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

סניפי המרכז הישראלי לריהוט נמצאים בראשון לציון ובאשדוד. כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים. באתר 'המרכז הישראלי לריהוט' תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב, אך ברהיטים כמו ברהיטים, חייבים לראות, לגעת ולהרגיש הכי מקרוב אם זה בשבילכם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully