וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חללים קטנים: פתרונות חכמים, מעוצבים במחירים קומפקטיים

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX, בשיתוף BRADEX

8.1.2019 / 10:24

כאשר חדר השינה הוא גם חדר העבודה צריך למצוא פתרונות מעוצבים וחכמים לחללים קטנים. אז איך ניתן לעצב בחוכמה ובסטייל, לנצל נכון את החלל ולהישאר בתקציב קומפקטי? הכירו את מגוון אפשרויות הריהוט והאחסון מבית BRADEX

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX

לפעמים יש חללים בבית שמשרתים אותנו לשתי מטרות שונות. אז מה עושים כשחדר השינה הוא גם חדר העבודה? אז היום נראה כיצד ניתן לעצב בחוכמה ובסטייל, לנצל נכון את החלל ולהישאר בתקציב קומפקטי! בקיצור? חדר שינה ועבודה מלא בשיק!

כדי להפוך את חדר השינה לחלל מודולרי שמאפשר גם לעבוד בנוחות, תכירו את הפתרונות המעוצבים והשימושיים ביותר עבורכם. קחו לדוגמא את דסק העבודה המעוצב שמותאם בדיוק לחללים קטנים, את הקומודה הייחודית שהופכת לשולחן עבודה מבלי לתפוס מקום מיותר או את הקונסולה הנפתחת לשולחן אוכל ועבודה בעיצוב ביתי ונעים - ריהוט חדשני ובעיצוב נקי. כשמדובר בחלל קטן וצפוף, גם את האחסון כדאי לעשות בסטייל- כוורות מעוצבות, כונניות מדורגות עם מגירות או בלי, קופסאות אחסון צבעוניות שיכניסו עניין לכל חדר ועוד אינספור אפשרויות!

רוצים לקבל רעיונות עיצוב נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את מגוון אפשרויות הריהוט והאחסון מבית BRADEX שראינו ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בהליך פשוט ומהיר. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר נוח ושווה לכל איזור בארץ, ללא הגבלה! פתרונות האחסון החכמים של ברדקס מתחילים ב-239 שקלים, אז תיהנו מכל העולמות ותתחילו לעצב חכם, איכותי ונוח.

פרטים נוספים באתר הרשמי

BRADEX רהיטים undefined, בשיתוף BRADEX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully