וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים ארון? כך תוכלו להשוות מחירים בקלות בין המותגים המובילים

בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

7.1.2019 / 16:29

ארון בגדים נתפס אצל אנשים רבים כרהיט פרקטי ותו לא. אך כיוון שמדובר באחד הרהיטים הכי גדולים בבית, אתם ממש חייבים לשים דגש גם על העיצוב שלו

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

ארון בגדים נתפס אצל אנשים רבים כרהיט פרקטי ותו לא. אך כיוון שמדובר באחד הרהיטים הכי גדולים בבית, חייבים לשים דגש על גם העיצוב! גם מבחינת הנראות וגם מבחינת הסדר, החלוקה הפנימית והפונקציות שהוא מציע. אז כיצד בוחרים?

אם יש לכם צורך בשטח אחסון גדול והחלל בו הארון ימוקם אינו קטן, שווה לחשוב על ארון קיר. הוא לא משאיר פינות "מתות" בחלל ולמרות גודלו, הוא משתלב עם הקירות ותופס פחות מקום בעין. כדי למקסם את גודל החלל, תוכלו לבחור בארון הזזה שמאפשר להניח אובייקטים נוספים בקרבה יחסית לארון.

מבחינת צבע וגימור, צבעים בהירים תמיד מאירים את החלל, אך לא מדובר בארון גדול מאוד, צבעים כהים או עזים יכולים לתת טוויסט לעיצוב החדר. חיפוי מט או מראה יכולים לתת תחושה של נפח חדר גדול יותר ולהעניק לו לוק אלגנטי. אם אתם מעדיפים תחושה חמימה וביתית, חיפוי עץ בצבעים בהירים יעשה את העבודה.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את כל ארונות הבגדים המעוצבים שראינו תוכלו למצוא בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש עשרות חנויות עיצוב וריהוט, מתוכן מותגים רבים המתמחים בארונות. מחנים את הרכב ובמקום אחד רואים אינספור עיצובים של ארונות, בודקים את המפרט הטכני, את האחריות, זמן המשלוח וכמובן שמשווים מחירים! כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - מקווה שעשינו לכם קצת סדר בארון.

פרטים נוספים באתר הרשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully