וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוצב ולא יקר: את כורסאות הטלוויזיה האלה תרצו לראות בבינג'

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX, בשיתוף BRADEX

27.1.2019 / 9:33

צפיית בינג' בסדרה האהובה עליכם, אף פעם לא שלמה בלי כורסת טלוויזיה נוחה ומפנקת שהופכת את כל החוויה למושלמת באמת. אם תכנסו ל-BRADEX תגלו שבניגוד למיתוס, יש כורסאות טלוויזיה שישאירו לכם עוד המון כסף כדי להזמין טייק אווי

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX

צפיית בינג' בסדרה האהובה עליכם, אף פעם לא שלמה בלי כורסת טלוויזיה נוחה ומפנקת שהופכת את כל החוויה למושלמת באמת. יש אינספור סוגים ודגמים של כורסאות טלוויזיה, אז איך בוחרים את האחת שמתאימה לכם בול? אז בואו נראה בבינג' מגוון כורסאות טלוויזיה איכותיות ונוחות, שבניגוד למיתוס על כורסאות טלוויזיה הן ישאירו לכם עוד המון כסף כדי להזמין טייק אווי.

בדיוק כמו הסדרה האהובה עליכם, גם כורסת הטלוויזיה צריכה להתאים לסגנון של מי שיושב עליה. לכן, חשוב להבין למי מיועדת הכורסא - לגבר או לאישה, לאדם נמוך או גבוה, לצעיר או למבוגר, ואולי בכלל לכל בני המשפחה. כדאי לבחור בכורסא עם פונקציות שימושיות כמו נדנוד ומשיכת המשענת לאחור וכמובן, מבלי להתפשר על הנוחות או האיכות. כורסת הטלוויזיה היא לא רק נקודה של הנאה ושלווה, היא גם פריט עיצובי שיקי לכל דבר, המכניס צבע ועניין לסלון ואפילו לחדר השינה או למשרד. תנו לי לספר כי הטרנד הכי חם כרגע הוא כורסאות בצבעים חמים ובהירים ובעיצובים לא שגרתיים שיוסיפו סטייל לכל חדר.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את כורסאות הטלוויזיה שראינו ניתן לרכוש באולמות התצוגה של BRADEX, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בשיא הקלילות. מרבית המוצרים נמצאים במלאי ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר אחיד לכל איזור בארץ וללא הגבלה! טווח המחירים נע בין 249-999 שקלים, ככה שלא צריך לחשוב פעמיים לפני שתדליקו את הטלוויזיה ותתיישבו בנוחות על הכורסא החדשה שלכם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

BRADEX רהיטים undefined, בשיתוף BRADEX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully