וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקבל השראה לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

30.1.2019 / 7:24

היתרון של האינטרנט זה שאפשר לקפוץ בקלות מאתר לאתר, להשוות ולהיתקל במגוון רחב של סגנונות ועיצובים - רק אם היה אפשר לעשות את זה בחיים עצמם. רגע! אפשר...איפה?

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

לחפש באינטרנט השראה לעיצוב הבית זה נחמד, אבל כשזה מגיע לריהוט - פשוט חייבים לראות מקרוב, לגעת ולהרגיש. מה שכן, היתרון של האינטרנט זה שאפשר לקפוץ בקלות מאתר לאתר, להשוות ולהיתקל במגוון רחב של סגנונות ועיצובים - רק אם היה אפשר לעשות את זה בחיים עצמם. רגע! אפשר...איפה? במתחמי ענק שמוקדשים אך ורק לריהוט ועיצוב הבית.

במתחמים יש עשרות חנויות שמציגות מגוון רחב ושונה של פריטים בעיצובים וסגנונות שונים. תוכלו לעבור בין החנויות ולהתרשם בעצמכם או לקבל חוות דעת שנייה ושלישית ורביעית. כל סגנון עיצובי שרק ניתן לחשוב עליו נמצא כאן ותוכלו לבנות לעצמכם סל מוצרים מגוון ומשתלם במיוחד. טיפ קטן? כיוון שהמבחר כל כך גדול, כדאי להגיע עם רשימה או כיוון כללי למה שאתם מחפשים - כך תוכלו להשקיע את האנרגיה שלכם בחיפוש רק אחר הדברים שאתם באמת אוהבים!

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את כל הפתרונות לעיצוב וריהוט הבית שראינו תוכלו למצוא בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים. במרכז הישראלי לריהוט תמצאו חדרי שינה, מערכות ישיבה לסלון, חדרי ארונות, שולחנות אוכל ואירוח, חדרי ילדים ונוער ועוד. אז אל תחכו שההשראה תגיע אליכם, בואו אליה.

פרטים נוספים באתר הרשמי

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully