וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה באמת ההבדל בין קרמיקה לגרניט פורצלן?

חדשות העיצוב בשיתוף מילסטון, בשיתוף מילסטון

11.4.2018 / 8:09

שיטת הייצור אמנם כמעט זהה ולשתי האבנים יש מראה כמעט זהה - ובכל זאת כשמדברים על אריחי קרמיקה, בדרך כלל מתכוונים לאריחי פורצלן

חדשות העיצוב

שניהם חומרים טבעיים שעובדו למקשה אחת יעילה ודקורטיבית, שניהם משמשים אותנו כבר עשרות שנים וקיימים כמעט בכל בעת - אבל מה באמת ההבדל בין קרמיקה לגרניט פורצלן? טוב ששאלתם.

הקרמיקה (שפירושה ביוונית קדרות), היא מחומרי הייצור העתיקים ביותר בתולדות האנושות. חלק מהחפצים האנושיים העתיקים ביותר נוצרו מחרס שהוא חומר קרמי שהופק כבר לפני כ-27,000 שנים. שיטת הייצור אמנם כמעט זהה ולשני האבנים מראה כמעט זהה - ובכל זאת: בדרך כלל כשמדברים על אריחי קרמיקה, מתכוונים לאריחי פורצלן. אריחים אלה עמידים בפני שחיקה ומים, ולכן מתאימים גם לחדרי אמבטיה ומטבחים.

לגרניט יש כמה תועלות שהקרמיקה רק יכולה לחלום עליהן. זה מתחיל בעמידות גבוהה יותר למים ולחות, נמשך ברמות גימור והתאמה גבוהים יותר, ונגמר בדיוק וחדות גבוהים יותר בשלב ההתקנה.

לכן, אין זה פלא שבשנים האחרונות זינק ייצור הפורצלן במאות אחוזים - והיד עוד מדביקה. יתרון נוסף ממנו נהנה הפורצלן, הוא המגוון המצוי כיום באולמות התצוגה. האריחים מעוצבים ונצבעים בהדפסה דיגיטלית וכוללים צורות גאומטריות, דמויות, מספרים, ציורים, גרפיטי כשניתן ללכת על בקו נקי, "מקושקש" או גם וגם, כל מה שתעלו על הדעת. התחזוקה היא פשוטה ולכם רק נשאר לוודא שהרצפה תישאר נקייה וצבעונית.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

אריחי קרמיקה ופורצלן הם חסיני אש, לא נשרפים, לא מפיקים עשן וגם לא פולטים אדים רעילים.

ניתן לבחור את דוגמאות השילובים או לתת נגיעות מקומיות בקו עיצובי נקי. ראיתם פה את האריח המושלם? בואו לבקר באולמות התצוגה של החברה הפרוסים ברחבי הארץ, ולבחור את הצורה והצבע, המירקם והעיצוב שיעניקו לבית שלכם את האופי הייחודי ששייך רק לכם.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר החברה

מילסטון undefined, בשיתוף מילסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully