וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף יש פתרון לעקב האכילס של קירות הגבס

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

20.3.2019 / 15:16

כל קבלן גבס יודע שנקודת החיבור בין הלוחות היא בעייתית, אבל אם תעברו להשתמש בסדרת פיבה טייפ - סרטי דבק מתקדמים לאיחוי מישקים גם תמנעו בועות ופיצוצים, גם תקבלו גימור נקי וגם תחסכו בכמות השפכטל

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר

כל קבלן גבס יודע כי עקב האכילס של קירות הגבס הוא נקודת החיבור בין הלוחות. הסרט המחבר תמיד מתנתק, נוצרות בועות ופיצוצים והגימור לא הכי נקי. אם אתם משתמשים בסרט הנייר המיושן, אפשר להביא למה זה קורה לכם ואם אתם משתמשים בסרט דבק וזה עדיין קורה, כנראה שאתם לא משתמשים בסרט הנכון. אז מה הפתרון?

סדרת פיבה טייפ - סרטי דבק מתקדמים לאיחוי מישקים. הסדרה כוללת 5 מוצרים: פיבה טייפ פיוז ליישום בעבודת שפכטל מלא על גבס, פיבה טייפ לכיסוי חיבורי לוחות גבס בשפכטל, פיבה טייפ פינה לגימור פינות מושלם, פיבה טייפ רשתות שהוא אנטיבקטריאלי ומיועד לחללים רטובים ופיבה טייפ אקסטרים לחללים שיש בהם שינויי טמפרטורה מהירים וקיצוניים. ההרכב האוורירי של הסרטים מאפשר התמזגות חלקה ונקייה עם השפכטל וייבוש מהיר. הם חוסכים בכמויות השפכטל שיש ליישם בחיבור ועמידים לטווח הרחוק.

מעוניינים ללמוד עוד על הפיבה-טייפ? חפשו אותנו באינסטגרם!

את סדרת הפיבה טייפ שראינו תוכלו למצוא בכנען סנטר-הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בניה ושיפוץ. כפי שראיתם, לכל חלל ולכל מטרה יש את הפיבה טייפ שלה וצוות המקצוענים של כנען סנטר ישמח לייעץ לכם באיזה מוצר לבחור וכיצד ליישם אותו. אז אל תתנו לחיבור קירות הגבס לפגוע בעבודה המקצועית שאתם עושים .

לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים בתחום הקליקו כאן

כנען סנטר undefined, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully