וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלן, בחירה נכונה של רשתות יציקה תחסוך הרבה כסף בפרויקט

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

20.3.2019 / 15:03

גליל אחד של רשת ורטקס שווה כ-5 רשתות ברזל ולכן מדובר בפתרון יעיל בשינוע לאתר הבנייה. זהו חומר אלסטי בעל משקל קל שפשוט מאוד ליישם - אך כמובן שהמשקל לא בא על חשבון העמידות והאיכות

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר

קבלן יקר! עדיין משתמש ברשתות ברזל לחיזוק משטחי בטון לא קונסטרוקטיביים? אז בוא תגלה כיצד בחירה נכונה של רשתות יציקה תחסוך לך הרבה כסף בפרויקט. החל משלב השינוע לאתר, דרך הפחתת הסדיקה ועד העמידות. בקיצור?

תכיר את VERTEX G120: רשת פיברגלס לחיזוק משטחי בטון לא קונסטרוקטיביים. גליל אחד של רשת ורטקס שווה כ-5 רשתות ברזל ולכן מדובר בפתרון יעיל בשינוע לאתר הבנייה. כיוון שמדובר בחומר אלסטי בעל משקל קל, פשוט מאוד ליישם את הרשת - אך כמובן שהמשקל לא בא על חשבון העמידות. הרשת אינה פוגעת בבטון ומפחיתה עד כ-70% סדיקה ממנו! בניגוד לברזל, לרשת אין פחת ולכן מדובר בפתרון משתלם כלכלית בטווח הרחוק.

מעוניינים לדעת עוד על רשת הורטקס? חפשו אותנו באינסטגרם!

את הפתרון שמחזיק את הבטון למשך שנים ארוכות תוכלו למצוא בסניפי כנען סנטר - הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בניה ושיפוץ. צוות הייעוץ במקום יעניק לכם הדרכה מקצועית לפני הרכישה וכמובן שגם בשלב היישום - כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה להתקדם לפתרון שיחסוך לכם הרבה מקום אחסון וכמובן שגם זמן וכסף.

לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים בתחום הקליקו כאן

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully