וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בישראל: תכירו את הבלוק האיכותי שמקצר לכם את זמן הבנייה

בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

20.3.2019 / 14:45

בונים בית חדש ורוצים לתת לו look & feel אירופאי שמתאים בול לנוף הישראלי וגם לבנות בחצי מהזמן? הגיע הזמן שתכירו את הבלוק האדום - שמשתלט על שוק הבנייה בישראל

חדשות העיצוב בשיתוף חסין אש

בונים בית חדש ורוצים לתת לו look & feel אירופאי שמתאים בול לנוף הישראלי? רוצים לבנות את הבית בחצי מזמן הבנייה? אם עניתם כן, מצוין! ואם אתם לא בטוחים, כנראה שגם אתם תשנו את דעתכם אחרי שתכירו את הבלוק עם היתרונות הבולטים שמשתלט על שוק הבנייה בישראל. או בקיצור, הבלוק האדום. אז במה מדובר?

הבלוק הקרמי האדום חזק פי 4 מבלוקים אחרים, הוא כמעט ולא סופג מים אז לא תצטרכו להתמודד עם עובש ורטיבות בקירות והוא מבודד מחום וקור כך שתוכלו לחסוך הרבה כסף על חשמל. הבלוק הקרמי משוייף בחלקו העליון והתחתון עד 0.01 מילימטר מה שאומר שצריך פחות חומר הדבקה וכתוצאה מכך יש פחות גשרי קור ולכן הוא גם שומר על הבידוד. לבלוק יש שקע-תקע בצדדים והבניה עם הבלוק היא כמו לגו, צי'ק צ'ק . מדובר בבלוק שיחסוך לכם בעלויות הבנייה גם בהיבט של פחות ימי עבודה לקבלן וגם בחומרי הבניין. הבלוק עשוי מחומרים טבעיים וגם הליך הייצור שלו ידידותי לסביבה, ככה שמעבר ללוק תזכו בעוד כמה נקודות על אכפתיות מהסביבה.

רוצים לראות עוד מהבלוק האדום? חפשו אותנו באינסטגרם!

הבלוק הקרמי האדום הוא בלוק כחול-לבן שמיוצר במפעל חסין אש בבאר שבע, כך שמדובר גם בגאווה לאומית. מדוע גאווה? כי היום גם בונים ישראלים יכולים ליהנות מיתרונות הבלוק הקרמי האיכותי והייחודי. אז תבנו כמו באירופה, אבל כאן בישראל.

למידע נוסף - 5637*

לסרטוני הדרכה ומידע נוסף בקרו אותנו באתר

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש
  • עוד באותו נושא:
  • חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully