וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תוכלו להעניק לקיר גימור מושלם בקלות

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

13.3.2019 / 13:40

היום כבר לא משתמשים בנייר כדי לחבר בין לוחות הגבס. אז במה כן משתמשים? ביריעות סיבי זכוכית. לכן חובה שתכירו את הפיבה פיוז - מוצר פשוט, חכם, יעיל וחסכוני שיאפשר לכם להגיע לגימור מושלם

בשיתוף כנען סנטר

כל קבלן יודע היום שכבר לא משתמשים בנייר כדי לחבר בין לוחות הגבס. הנייר מתכווץ, מושך את השפכטל, יוצר בועות אוויר ומשם הדרך לעובש וריקבון היא כבר קצרה. אז במה כן משתמשים? ביריעות סיבי זכוכית והיום נציג לכם מוצר פשוט, חכם, יעיל וחסכוני שיאפשר לכם להגיע לגימור מושלם.

את השם שלו פשוט לזכור - פיבה פיוז ומה הוא עושה? מדובר ברצועות סיבי זכוכית שמגיעות בשני גדלים: רצועות דקות של 5 ס"מ שמתאימות לנקודות החיבור או רצועות של 100 ס"מ שמכסות שטח גדול מהקיר ומאפשרות להגיע בקלות לגימור חלק. כיוון שהשפכטל ממש נדבק לסיבי הזכוכית של הפיבה פיוז אפשר להשתמש בשכבה דקה של שפכטל ולחסוך הרבה חומר וזמן עבודה. היריעות בעובי 0.2 מ"מ הן דקות במיוחד ויש להן כושר של 98% הצמדות - תוסיפו לזה עמידות לעובש ותבינו למה הן מקנות לקיר מראה חלק לאורך זמן.

מעוניינים בטיפים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם!

יריעות הפיבה פיוז אשר מיוצרות באירופה ע"י חברת סיינט גוביין עומדות בתקני הבנייה האמריקאים והאירופאיים. הן מיובאות ומשווקת בארץ ע"י כנען סנטר: הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בניה ושיפוץ. הצוות המקצועי של כנען סנטר ישמח להעניק לכם ייעוץ נוסף לפני בחירה ויישום הפתרון המתאים ביותר לפרויקט שלכם. לרשת סניפים בפריסה ארצית ותמצאו שם את כל הפתרונות לעולם הבנייה. אז תקנו כמו המקצוענים שאתם.

לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים בתחום הקליקו כאן

כנען סנטר undefined, בשיתוף כנען סנטר
  • עוד באותו נושא:
  • כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully