וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגדיל רווחים: הבלוק שמשביח את ערך הנכס

בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

13.3.2019 / 13:21

השילוב בין תחזוקה ועיצוב יכול להעלות משמעותית את מחיר הנכס שאתם בונים היום, ולכן צריך לבנות בעזרת חומרי בנייה מתקדמים ומעוצבים שיהיו רלוונטיים גם עוד 20 שנה

בשיתוף "חסין אש"

בונים בית חדש ורוצים להשביח את ערך הנכס בעתיד? אז יש שני פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון: תחזוקה ועיצוב! השילוב ביניהם יכול להעלות משמעותית את מחיר הנכס אז אם אתם בונים היום, צריך לבנות בעזרת חומרי בנייה מתקדמים ומעוצבים שיהיו רלוונטיים גם עוד 20 שנה!

למה הכוונה? לבלוקים שמהווים את הבסיס לכל בית. הגיע הזמן לעבור לבלוק האדום. מדובר בבלוק קרמי, חזק וחסין בעל יכולת בידוד גבוהה וספיגה אקוסטית מעולה. הבידוד מסייע בהוזלת עלויות החשמל הקשורות לחימום או קירור הבית. הבלוק מונע רטיבות, עובש ועוד תופעות אשר גורמות לבעיות בריאותיות של מערכת הנשימה. מה לגבי הנראות? אם התמונות שרצות מזכירות לכם את אירופה, צדקתם! בין 60-70 אחוזים מהבתים באירופה בנויים מבלוקים קרמיים וההשתלבות שלהם בנוף הישראלי תעניק לבית מראה ייחודי וסופר מעוצב!

רוצים לראות עוד מהבלוק האדום? חפשו אותנו באינסטגרם!

הבלוק הקרמי האדום של חסין אש מיוצר במפעל בבאר שבע שקיים מקום המדינה תוך טיפוח גאוות יחידה דרומית ויצירת כור היתוך המקבץ אליו עובדים מכלל המגזרים והדתות. לאורך שבעה עשורים בנה לעצמו המפעל מוניטין בזכות התמחות בקרמיקה ובחרס ומציג בפני הקהל הישראלי את הבלוק הקרמי האדום - RED POWER BLOCK - שמבצע מהפכה בתחום מוצרי הבנייה. הבלוק שנחשב לשם דבר באירופה ובעולם, מציג איכויות משודרגות בכל מה שנוגע לחוזק ולספיגות מים, לעמידות באש, אקוסטיקה ובידוד. בנוסף נחסך 50% מזמן הבניה. אז אם בעתיד שתמכרו את הבית ישאלו אתכם "איך זה שהבית במצב כל טוב אם הוא נבנה לפני 20 שנה?" תוכלו להגיד שבניתם עם הבלוק האדום לפני שכולם עשו את זה.

למידע נוסף - 5637*

לסרטוני הדרכה ומידע נוסף בקרו אותנו באתר

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully