וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבודד ומונע רטיבות: איזה בלוק יסייע לכם להימנע מליקוי בנייה?

בשיתוף "חסין אש", בשיתוף "חסין אש"

14.2.2019 / 13:11

מדובר בתופעה נפוצה וכמעט אין בית בישראל לאחר בניה ללא ליקויים ברמה כזו או אחרת. הליקויים הכי נפוצים הם רטיבות בקירות והופעת סדקים בקירות הבית. אז מה עושים?

חדשות העיצוב בשיתוף חסין אש

בשלב התכנון כולנו חולמים על הבית המושלם! זמן קצר לאחר שאנחנו עוברים לגור בבית אנחנו מגלים כי יש ליקויי בנייה. כן! מדובר בתופעה נפוצה וכמעט אין בית בישראל לאחר בניה ללא ליקויי בנייה ברמה כזו או אחרת. הליקויים הכי נפוצים הם רטיבות בקירות והופעת סדקים בקירות הבית. אז מה עושים?

עוברים לחומרי בנייה מתקדמים מהמאה ה- 21! כיוון שרוב ליקויי הבנייה קשורים לקירות המבנה, חייבים להשתמש בבלוק שסופג פחות ,חזק, חסין ועמיד - או בקיצור הבלוק האדום. מדובר בבלוק קרמי שנפוץ מאוד באירופה ואם הוא מתאים למזג האוויר שם, אז בוודאי לגשמים בישראל ובכך מצטיין במניעת רטיבות וכתוצאה מכך מונע עובש ופטריות בקירות מה שנותן לבלוק האדום גם יתרון בהיבט הבריאותי. ביחס לבלוקים אחרים שנפוצים בארץ, לבלוק הקרמי תכונות מיוחדות שמונעות סדקים ופיצוצים בקירות

רוצים לראות עוד מהבלוק האדום? חפשו אותנו באינסטגרם!

הבלוק האדום שראינו מיוצר במפעל מקומי בבאר שבע של חסין אש תעשיות. כיוון שמדובר בתוצרת כחול לבן, הבלוק האדום כיום נגיש לציבור הבונים הישראלי שרוצים לבנות כמו בחו"ל. דיברנו על חסכון? את הבלוקים של חסין אש מחברים בעזרת דבקים ייחודיים , כך שגם זמן הבנייה מתקצר בחצי והבידוד בבית נשמר! ואיך אפשר בלי מילה על הלוק האירופאי האדמדם שמשתלב כל כך יפה בנוף הישראלי.

למידע נוסף - 5637*

לייעוץ עם המומחים של חסין אש הקליקו כאן

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף "חסין אש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully