וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה להשקיע בחיפוי יקר אם אתם משתמשים בחומרי בניין מהמאה הקודמת?

בשיתוף "חסין אש", בשיתוף "חסין אש"

14.2.2019 / 12:51

אנשי מקצוע בענף הבנייה משקיעים בחזיתות וחיפוי יקר שמקנים לבית או לבניין מראה יוקרתי ואיכותי, אבל מסתירים חומרי בניין ובלוקים מיושנים. הפתרון? עוברים לבלוק האדום - בלוק קרמי מתקדם

חדשות העיצוב בשיתוף "חסין אש"

יזמים וקבלנים מתמודדים בשנים האחרונות עם העובדה כי הציבור מודע לאיכות ונראות הבנייה. אחד הפתרונות "היצירתיים" של אנשי המקצוע בענף הבנייה הוא להשקיע בחזיתות וחיפוי יקר שמקנה לבית או לבניין מראה יוקרתי ואיכותי. הבעיה? החיפוי מסתיר את העובדה כי חומרי הבניין והבלוקים שלו בפרט שייכים למאה הקודמת. אז מה עושים?

עוברים לבלוק קרמי מתקדם - כמו שנהוג באירופה. הבלוק האדום מבודד מחום, קור ומים ולכן הוא חסכוני באנרגיה ומגן על הבית מרטיבות ולחות, כך שמדובר גם בפתרון בריא עבור המשפחה. חוזק הבלוק הוא פי 4 מבלוקים אחרים. הוא עמיד יותר בפני רעידות אדמה ורסס טילים וחוזק הבלוק הקרמי מבטיח מבנה בטיחותי ואיכותי. ומה לגבי העלויות? הבלוק הקרמי האדום חוסך כ-50% מזמן הבנייה וכיוון שההוצאה הכי כבדה באתר בנייה היא כוח אדם, אז למעשה חסכנו זמן יקר ובחישוב עלות מול תועלת של הפרויקט יש כאן יתרון משמעותי. הנראות של הבלוק הקרמי האדום נותנת גם בוסט לעיצוב הבית, כך שגם לא חייבים להשתמש בחיפוי וללכת על הלוק הנטורל.

רוצים לראות עוד מהבלוק האדום? חפשו אותנו באינסטגרם!

הבלוק האדום שראינו מיוצר במפעל חסין אש בבאר שבע. הוא עשוי מחומרים טבעיים בלבד, ניתן למחזור בכל שלב ובהליך הייצור שלו נעשה שימוש בגז טבעי שאינו פוגע בסביבה. חשוב לדעת!
הבלוק הקרמי האדום, בלוק כחול - לבן מיוצר במפעל חסין אש בבאר שבע, כך שמדובר גם בגאווה לאומית. מדוע גאווה? כי היום גם בונים ישראלים יכולים ליהנות מיתרונות הבלוק הקרמי האיכותי והייחודי. אז תבנו כמו באירופה,

למידע נוסף - 5637*

לייעוץ עם המומחים של חסין אש הקליקו כאן

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף "חסין אש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully