וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוק האדום - ככה נפסיק לבנות היום את הפינוי בינוי של עוד 30 שנה

חדשות העיצוב בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

12.2.2019 / 10:58

הבלוק הקרמי עמיד וחזק פי 4 מכל בלוק אחר בארץ והוא מקנה לבית את כל היתרונות של הבנייה האירופאית - וגם הלוק האדום שלו מעניק לבית לוק בניחוח אירופאי

חדשות העיצוב בשיתוף "חסין אש"

משבר הדיור בישראל הוביל את קברניטי המדינה להחלטה: לבנות הרבה ומהר! ומה לגבי האיכות והנראות? על זה מעדיפים שלא נדבר. אז איך בכל זאת נפסיק לבנות היום את השכונות שיעברו הליך של פינוי בינוי בעוד 30שנה? מתחילים לבנות עם חומרי בניין מתקדמים. אם נהיה יותר מדויקים, בלוק קרמי מתקדם - אז תכירו את חסין אש, הבלוק הקרמי האדום!

דבר ראשון, נוכל לבנות בקצב מהיר וחסכוני כי הבלוק האדום חוסך כ-50% מזמן הבנייה ביחס לבלוקים אחרים בזכות השימוש בדבקים מיוחדים. הבלוק האדום מבודד מחום, קור ומים ולכן הוא חסכוני באנרגיה ומגן על הבית מרטיבות ולחות, כך שמדובר גם בפתרון בריא עבור המשפחה. הבלוק הקרמי הוא חזק וחסין ולכן מבטיח כי גם בעוד 30 שנה נוכל לגור בבית ששמר על מראה חדש ורענן למרות השנים שחלפו.

רוצים לראות עוד מהבלוק האדום? חפשו אותנו באינסטגרם!

הבלוקים שראינו הם מבית חסין אש תעשיות והם מיוצרים במפעל הפועל כבר מקום המדינה בבאר שבע. לבלוק הקרמי יש תקן ישראלי ותקן CE אירופאי מחמיר. בדיקות מעבדה קובעות כי הבלוק הקרמי עמיד וחזק פי 4 מכל בלוק אחר בארץ! בקיצור? הוא מקנה לבית את כל היתרונות של הבנייה האירופאית וגם הלוק האדום שלו מעניק לבית לוק בניחוח אירופאי. אז בואו נבנה היום מתוך מחשבה לפחות ל-30 שנה קדימה.

למידע נוסף - 5637*

לייעוץ עם המומחים של חסין אש הקליקו כאן

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully