וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזנוני טלוויזיה שישאירו לכם כסף לחבילת סרטים וספורט

בשיתוף BRADEX, בשיתוף BRADEX

8.1.2019 / 15:43

בואו נודה באמת - הכוכבת האמיתית של הבית היא הטלוויזיה. היא מספקת לנו אינספור שעות של הנאה, צחוק ובעיקר - רגיעה ושקיעה על הספה.לטלוויזיה שלכם מגיע לעמוד על מזנון שיכבד אותה, יאפשר לכם לצפות בנוחות ובסטייל. והכי חשוב? ישאיר לכם כסף

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX

בואו נודה על האמת- הכוכבת האמיתית של הבית היא הטלוויזיה. היא מספקת לנו אינספור שעות של הנאה, צחוק ובעיקר- רגיעה ושקיעה על הספה. בין אם אתם אוהבים את ערוץ הסרטים או את ערוץ הספורט, חדשות או סדרות, כבלים או לוויין - לטלוויזיה שלכם מגיע לעמוד על מזנון טלוויזיה שיכבד אותה, יאפשר לכם לצפות בנוחות ובסטייל. והכי חשוב? ישאיר לכם כסף לכל חבילות התוכן שאתם אוהבים.

אז בואו נראה מגוון רחב ועשיר של מזנוני טלוויזיה בעיצובים ייחודיים. כל אחד ימצא סטייל שמתאים בול לטעם שלו - סגנון קלאסי, עכשווי או עתידני. הטרנד החם ביותר כרגע הוא עיצוב ביתי המשלב עץ מלא עם צבע לבן- לתחושה נעימה וקלאסית בסלון. יש לזה גם הגיון! כאשר צופים בטלוויזיה, זה עלול קצת להציק שצבע עז קופץ לנו מול העיניים. אבל בעיצוב כמו בעיצוב, זאת הבחירה הסגנונית שלכם וכל עוד משקיעים מעט מחשבה, הכול הולך! מה שכן, אף חוויה אינה שלמה בלי סט מעוצב תואם של מזנוני צד וקומודות אסתטיות, שיחמיאו למזנון הטלוויזיה ויהפכו את הסלון לחגיגת סטייל של ממש.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את מבחר מזנוני הטלוויזיה של BRADEX ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בהליך פשוט ונוח. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר אטרקטיבי ואחיד לכל איזור בארץ, ללא הגבלה! כל המוצרים של BRADEX עשויים מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר בשוק, עם מחירים שישאירו לכם מספיק עודף כדי להזמין את כל הערוצים וליהנות בכיף מול המסך.

פרטים נוספים באתר הרשמי

BRADEX רהיטים undefined, בשיתוף BRADEX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully