וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מערכת ישיבה? כך תעשו סקר שוק

בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

19.2.2019 / 11:22

כדי שנהיה מרוצים ממערכת הישיבה חשוב לעשות קודם סקר שוק מקיף - הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המחיר. מומחי "המרכז הישראלי לריהוט" נותנים טיפים מהירים, נקודות למחשבה ופתרון פשוט כדי שמסע השוואת הסגנונות והמחירים לא יהפוך למפרך

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

כדי שבאמת נוכל לשבת בנוח על מערכת הישיבה החדשה שלנו, צריך שהיא לא תלחש לנו מדי פעם "אבל אני לא בדיוק מה שחיפשת" או "היי! עליתי יותר ממה שתכננת להוציא". בקיצור? כדי שנהיה מרוצים חשוב לעשות סקר שוק - הן מבחינת עיצוב והן מבחינת המחיר.

אז הנה כמה טיפים מהירים ונקודות למחשבה -

דבר ראשון, הגדירו טווח מחירים. לא חייבים להגיע למקסימום, אם יש מערכת ישיבה שאתם ממש אוהבים אז כדאי ללכת על זה - אבל מבלי לחרוג מהתקציב! לאחר מכן, נסו לחשוב ולתכנן מהו הגודל האופטימלי של מערכת הישיבה ביחס לחלל. צריך שתהיה לה נוכחות, אך גם שלא תחסום או תשתלט יתר על המידה. כך לגם גבי הצבע והעיצוב - צבעים עזים וכהים בעיצוב כפרי יהפכו את מערכת הישיבה למרכז תשומת הלב. בחירה בקו מודרני ונקי בצבעים בהירים יאפשרו למערכת הישיבה להשתלב באלגנטיות עם שאר המאפיינים של החלל. והטיפ הכי חשוב? תשבו עליה כמה דקות טובות, אפילו תשימו את הראש ותרגישו אם זה נוח!

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

כדי שמסע השוואת הסגנונות והמחירים לא יהפוך למפרך תוכלו להיכנס לסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש עשרות חנויות עיצוב וריהוט, מתוכן למעלה מ-15 מותגים של מערכות ישיבה - ככה שתוכלו לעבור בקלות בין החנויות להתרשם, להשוות ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - בקיצור? סקר שוק מקיף למערכות ישיבה תחת קורת גג אחת! נוח ומשתלם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully