וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל וסדר - עיצוב יעיל ומשתלם של חדר השינה

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX, בשיתוף BRADEX

8.1.2019 / 10:18

חדר שינה קטן לא חייב להיות עמוס ומבולגן: אתם חייבים להכיר את פתרונות האחסון והתליה המעוצבים של BRADEX- עם המון שיק, בלי לוותר על הנוחות ובלי לעשות בלגן בכרטיס האשראי

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX

חדרי שינה קטנים עלולים להוות אתגר בכל הנוגע לאחסון, נוחות ועיצוב, אבל הם לא חייבים להיות. תכנון נכון, ניצול אופטימלי של המרחב ושימוש בפתרונות אחסון מתקדמים יאפשרו לכם לעצב את החלל הקטן עם המון שיק, בלי לוותר על הנוחות ובלי לעשות בלגן בכרטיס האשראי.

כדי לא לבזבז סנטימטרים יקרים, שווה להשקיע במיטה עם ארגז מצעים, שמאפשר לאחסן את המצעים בקלות ובמהירות מבלי לתפוס מקום מיותר בחלל. כמובן שבכל חדר שינה חובה שיהיה גם ארון לבגדים, ושיהיו בו מגוון אופציות תליה ואחסון מסודרות ונוחות. הטרנד החדש והלוהט בתחום האחסון הוא ארון פתוח, המתאים לכל סוגי החללים ובמיוחד לחדרי שינה. הוא מאפשר גישה קלה ואחסון מסודר ומכניס אווירה קלילה ושיקית במיוחד לכל חדר. דרך נוספת לנצל נכון את המרחב היא להשתמש גם בקירות, עם מדפים דקורטיביים, כונניות מדורגות, כוורות מעוצבות ועוד מגוון פתרונות אחסון שיכניסו לחדר השינה שלכם טאצ' סטייליסטי, סדר ונוחות.

רוצים לראות עיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את המיטות, הארונות ופתרונות האחסון המתקדמים מבית BRADEX שראינו ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בקלות ובמהירות. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר משתלם ואחיד לכל איזור בארץ וללא הגבלה! אם נוסיף לזה את המחירים שוברי השוק של ברדקס, תוכלו להבין שזאת עסקה משתלמת במיוחד. זה הזמן לחלום בגדול ולהכניס לחדר השינה את השיק שמגיע לו.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

BRADEX רהיטים undefined, בשיתוף BRADEX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully