וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לישון על זה: כאן תמצאו ותשוו בין למעלה מ-10 מותגי חדרי שינה

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

13.2.2019 / 7:14

מחפשים מערכת שינה חדשה? יצאנו לבדוק מרכז ייעודי לריהוט ועיצוב ומצאנו כי תוכלו להשוות שם בין למעלה מ-10 מותגים של חדרי שינה

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

אם אתם מחפשים מערכת שינה חדשה, כבר לא צריך לישון על זה! יצאנו לבדוק מרכז ייעודי לריהוט ועיצוב ומצאנו כי תוכלו להשוות שם בין למעלה מ-10 מותגים של חדרי שינה. פשוט לקפוץ בין חנות לחנות, מבלי לחזור לרכב או לצאת למסע רגלי מפרך. אספנו שם כמה רעיונות עיצוביים וגם טיפים שיסייעו לכם לבחור את מערכת השינה המושלמת עבורכם.

רגע לפני העיצוב, חשוב לבחור מזרן איכותי שנוח לכם ולמי שישן לידכם. לכו ביחד ואל תתביישו לשים את הראש והרגליים לכמה דקות טובות ולהרגיש אם הוא נוח. חשוב לדעת - אם המזרן נוח אבל לא התחברתם למסגרת של המיטה - ניתן וכדאי לרכוש בנפרד! בכל מקרה, חשוב שבסיס המיטה יהיה יציב כדי שלא כל תזוזה תגרום לכל העסק לזוז - זה לא בריא לגב!

לגבי העיצוב - אם חדר השינה קטן, כדאי שבסיס המיטה יהיה מינימליסטי ולא ישתלט על החלל. אם יש לכם מצוקת מקום אחסון, תוכלו לבחור במיטה עם ארגז אחסון או יחידות אחסון נשלפות. אם חדר השינה יחסית גדול, כבר אפשר לבחור בבסיס מיטה עם שידה אינטגרלית או משענת ראש מעוצבת - רק תקפידו שהצבע והגימור מתחברים לשפה העיצובית של החדר.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את כל חדרי השינה שראינו תוכלו למצוא בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש עשרות חנויות עיצוב וריהוט, כך שגם תוכלו למצוא רעיונות נוספים לעיצוב חדר השינה. כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - כי כדי לישון טוב, צריך לקנות חכם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully