וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהוט חדרי ילדים: כך תסיימו עם כל הקניות בפעם אחת

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

4.2.2019 / 7:07

אחת המטלות הכי מרגשות עבור הורים היא לרהט את חדר הילדים אך מסע קניות בין חנויות מרוחקות הוא לא משחק ילדים. אז כיצד תסיימו עם כל הקניות בפעם אחת?

חדשות העיצוב בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

אחת המטלות הכי מרגשות עבור הורים היא לרהט את חדר הילדים. העיצוב צריך לשקף את עולמם הפנימי, לתת להם מרחב לבטא את עצמם ולגרום להם להרגיש הכי נוח בעולם. אבל הדרך לשם לא תמיד פשוטה. הצרכים והטעם שלהם משתנים בקצב מהיר, מסע קניות בין חנויות מרוחקות הוא לא משחק ילדים. אז כיצד תסיימו עם כל הקניות בפעם אחת?

במרכז ייעודי לריהוט בו תמצאו מספר רב של מותגים מובילים לריהוט חדרי ילדים. מחנים את הרכב פעם אחת ויוצאים עם כל מה שצריך. כיוון שאין במקום הסחות דעת של מרכזי קניות רגילים, גם הילדים יאלצו להיות ממוקדי מטרה. בין חנויות המרכז שמתמחות בחדרי ילדים תוכלו למצוא מיטות מעוצבות בהתאמה אישית, שידות, שולחנות עבודה ועוד! תוכלו להתרשם ממגוון הסגנונות השונים, להשוות ולקנות מכל חנות את מה שאתם והילדים באמת אוהבים!

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את כל העיצובים לחדרי הילדים שראינו תוכלו למצוא בסניפי המרכז הישראלי לריהוט - בראשון לציון ובאשדוד. בכל מתחם יש עשרות חנויות עיצוב וריהוט, כך שתוכלו לבנות את סל המוצרים המשתלם ביותר עבור הילדים. כל המותגים במתחם מציעים חווית קנייה ייחודית בסטנדרט גבוה ובמחירים תחרותיים - אז תהפכו את חדר הילדים למקום הכי כיפי, מעוצב וגם פרקטי

פרטים נוספים באתר הרשמי

בקרו בעמוד האינסטגרם של המרכז הישראלי לריהוט

המרכז הישראלי לריהוט undefined, בשיתוף המרכז הישראלי לריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully