וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת האוכל הראשונה שלי: פתרונות מעוצבים במחירים שווים

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX, בשיתוף BRADEX

12.2.2019 / 7:35

חשוב להקפיד על השילוש הקדוש! מהו? עיצוב - נוחות - מחיר. אז איך מעצבים את פינת האוכל בסטייל ובמחיר משתלם? התשובות נמצאות אצל BRADEX

חדשות העיצוב בשיתוף BRADEX

פינת האוכל היא נקודה של אור בבית ולכן חשוב לעצב אותה נכון, כך שתשרת אותנו גם כשאנחנו לא מארחים יותר מדי אנשים. על פניו, מדובר ברכישה של שולחן אחד ומספר כסאות, אך כדי למקסם את החלל ולהקנות לו סטייל חשוב להקפיד על השילוש הקדוש! מהו? עיצוב - נוחות - מחיר. אז איך מעצבים את פינת האוכל בסטייל ובמחיר משתלם?

דבר ראשון - חשוב להבין היכן ובאיזה כיוון יעמוד השולחן, וכמובן - כמה אנשים צפויים לשבת סביבו. כיוון שאנחנו לא עורכים משתה ענק בכל ימות השבוע מומלץ להשקיע בשולחן קומפקטי ופונקציונלי, שלא יתפוס המון שטח ויאפשר פתיחה כשמתחשק לארח בגדול. שווה גם לבחור בכיסאות שניתן לערום זה על גבי זה, כדי לחסוך מקום נוסף כשאין צורך להשתמש בכולם. ומה לגבי העיצוב? כדאי ללכת על עיצוב קלאסי ונצחי - שולחן מעץ אלון או אגוז בסגנון כפרי, או שולחן לבן בסגנון מינימליסטי. אפשר להתאים לשולחן כסאות נוחים מעץ מלא או מניקל עם ריפוד עור איכותי, אך תוכלו גם לתת חופש ליצירתיות שלכם ולבחור בכיסאות בעיצוב שונה מזה של השולחן. או בכלל להתפרע ולשלב בין כמה סוגים של כיסאות. רק חשוב להקפיד שיהיה בין הכיסאות איזשהו קשר רעיוני.

רוצים להתרשם מעיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את פינות האוכל המגוונות מבית BRADEX שראינו ניתן לראות ולרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בקלות ובמהירות. מרבית המוצרים נמצאים במלאי, ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר נוח ושווה לכל איזור בארץ ללא הגבלה! מחיר הכיסאות מתחיל ב-99 שקלים ומחיר השולחנות ב-549 שקלים, כך שגם בתקציב של 1,000 שקלים תוכלו להתחדש בפינת אוכל חדשה. אז זה הזמן להזמין את החברים והמשפחה ולהשוויץ בפינת האוכל החדשה שלכם.

פרטים נוספים באתר הרשמי

BRADEX רהיטים undefined, בשיתוף BRADEX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully